Je bent als lezer van deze blog vast en zeker al op de hoogte dat KPN de stekker uit ISDN trekt en dat VoIP een stuk voordeliger is. Echter, kunnen wij nog een hele rits opsommen met VoIP voordelen. Zo kan er efficiënt gecommuniceerd worden en hoeven er geen telefoontjes meer doorgeschakeld te worden aan collega’s die achteraf toch niet telefonisch beschikbaar schijnen te zijn.

Efficiënte communicatie begint met zien en gezien worden. Bij OZMO werken we standaard met de CTI (computer – telefonie – integratie) koppeling van Swyxit!. Met deze koppelingssoftware kan iedereen werken vanuit verschillende locaties en nog steeds zien wie wel en niet telefonisch beschikbaar zijn.

Zien en gezien worden: de sleutel tot slimmer en efficiënter werken

Onze Swyxit! Softclient maakt het mogelijk om te bellen via je beeldscherm en is op elk apparaat kosteloos te downloaden, zelfs voor Andriod en iOS. Ook handig dus voor thuiswerkers, flexwerkers en medewerkers die vaak buiten de deur zijn. Zo kan iedereen werken vanuit verschillende locaties en nog steeds zien wie wel en niet telefonisch beschikbaar zijn.

De voordelen van VoIP

  • Gesprekken aannemen
  • Zien wie er is ingelogd (beschikbaar/in gesprek/afwezig/niet storen)
  • Gesprekken doorverbinden of in de wacht zetten
  • Gesprekken starten vanuit iedere toepassing met sneltoets
  • Chatten met collega’s
  • Telefoonboeken integreren, zodat je meteen kan zien wie er belt
  • Doorschakelingen instellen
  • SwyxIt! softclient heeft een standaard integratie met Outlook

Nooit meer telefoontjes die niet voor jou bedoeld zijn. Werk slimmer, efficiënter en zorg voor een optimale klanttevredenheid!

CRM koppeling met Unilinxx

Nooit meer: sorry met wie spreek ik? Meteen willen zien welke klant belt of het betreffende dossier van de klant meteen hebben? Veel bedrijven werken met CRM pakketten, bij OZMO is het mogelijk om al deze pakketten te koppelen met de Swyxit! softclient. De koppeling wordt gemaakt met Unilinxx een nieuw programma ontwikkeld door OZMO welke jou bedrijf efficiënter en klant vriendelijker maakt. Het koppelt alle bestaande CRM pakketten met de client! Hierdoor ben je altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen omtrent de klant.

DAG ISDN, HALLO OZMO

Wil je bij jouw organisatie ook efficiënter te werk gaan en gebruik maken van alle VoIP voordelen? Er zijn verschillende partijen die VoIP bellen met een CTI koppeling aanbieden, ga daarom nooit klakkeloos in op het eerste aanbod maar vraag juist om advies. Bij OZMO ontvang je vrijblijvend en gratis advies die afgestemd is op jouw persoonlijke situatie.

Laat je gegevens achter en ontvang vrijblijvend advies die afgestemd is op jouw persoonlijke situatie. We nemen binnen één werkdag contact met je op.