Crm koppeling

Bij OZMO houden we niet van traditioneel. Wel houden we van kijken naar de toekomst. Dat betekent dat we bij alles wat we doen kijken of het innovatiever, beter en vriendelijker kan. En dat doen we het liefst samen met onze klanten. Het leveren van de meest geavanceerde en de best passende uitbreidingsmogelijkheden – dat is waar OZMO voor staat. Zo zorgen we ervoor dat we mee kunnen groeien met elk bedrijf. Eén van onze speerpunten is dan ook OZMO’s integratie met bedrijfssoftware.

integratie koppelingen software

Telefonie is inmiddels getransformeerd tot iets wat veel meer is dan alleen telefonie – de mogelijkheden zijn ongekend. OZMO staat bekend om haar vele integraties die worden aangeboden. Door telefonie te integreren met business software, zoals een CRM- of ERP-systeem, werk je niet alleen efficiënter maar verhoog je ook eenvoudig de klanttevredenheid. Met OZMO biedt je net dat extra stukje service waar klanten gelukkig van worden.

Efficiënter werken
Bellen vanuit de toepassing die je maar wilt, dát is efficiënt werken! Met een integratie worden alle contacten gesynchroniseerd, waardoor je onder meer kunt bellen vanuit de geïntegreerde toepassing en direct relevante klantgegevens in beeld komen bij een inkomende oproep – Om zo tijd te besparen.
Klanttevredenheid verhogen
Nooit meer “Sorry, met wie spreek ik?”, maar meteen “Goedemiddag meneer Jansen, waarmee kan ik u helpen?” Met OZMO’s klantherkenning krijgen medewerkers direct alle relevante klantgegeven in beeld bij een inkomend gesprek, zoals de belhistorie, klantenkaart of laatst geplaatste orders.

Cloud telefonie koppelen met je CRM

VoIP (Voice over IP, oftewel cloud telefonie) software heeft de ongekende mogelijkheden om te integreren met andere informatiesystemen. De meest gevraagde integratie is met het CRM-systeem. En terecht – hier wordt alle contactinformatie op centraal niveau bijgewerkt. Hierdoor kunnen naast contactmomenten als e-mail, websitebezoek of openstaande offertes en facturen ook het telefonisch contact tussen medewerkers en klanten efficiënt geregistreerd worden.

De voordelen:

  • Medewerkers kunnen vanuit het CRM-systeem bellen naar de gewenste klant met één klik. Geen handmatige telefoonnummers meer invoeren dus!;
  • Gesprekken kunnen meegenomen worden in rapportages, waardoor de productiviteit van call agents inzichtelijk wordt;
  • Inkomende gesprekken worden direct herkend op basis van het telefoonnummer. Zo kun je niet alleen gepersonaliseerd de telefoon opnemen, maar wordt ook meteen de klantkaart geopend uit het CRM-systeem;
  • Verhoogt de productiviteit en efficiëntie. Bovendien komt het de kwaliteit van de dienstverlening ten goede – en dat is net dat extra stukje service waar klanten blij van worden!

Lees meer over onze kant-en-klare integraties… 

BASENET
OZMO's Integratie met BaseNet Voor De Advocatuur
ACCOUNTVIEW
OZMO's Integratie met Accountview
PLURIFORM
OZMO'S Koppeling Met Pluriform
REALWORKS
OZMO'S Koppeling Met Realworks Voor De Makelaardij
AFAS
OZMO'S Koppeling Met AFAS
UNIT4
OZMO'S Koppeling Met UNIT4
FASTER FORWARD
OZMO'S Koppeling Met Elements Voor De Financiële Sector
EXACT SYNERGY
OZMO'S Koppeling Met Exact Synergy
LOTUS NOTES
OZMO'S Koppeling Met Lotus Notes

Liever een integratie op maat? Wij ontwikkelen het – MET UNILINXX

textballoon_blue “De integratie op maat met ons CRM-systeem zorgt ervoor dat alle benodigde informatie meteen in beeld komt en voorkomt dat klanten zichzelf meerdere keren moeten introduceren in de relatief korte periode waarin wij intensief contact met hen hebben. De klantherkenning maakt ieder gesprek vanaf de eerste seconde persoonlijk

– Jeroen Stoop, directeur Makelaarsland