CRM integratie met cloud telefonie

Is een telefoongesprek voor jou de eerste minuten vaak een zoekwerk? En breekt het zweet uit als je voor de derde keer naar de naam van je klant moet vragen? Schaam je niet: mensen onthouden maar 10% van wat ze horen. En als je de eerste vijf minuten van je telefoongesprek de naam van je klant en zijn bedrijfsnaam moet onthouden, terwijl je haastig op zoek bent naar de juiste klantgegevens, kan het best gebeuren dat je wat onhandig overkomt. Gelukkig is er een manier om jouw telefoongesprekken voortaan vloeiend te laten verlopen: met CRM-integratie.

integratie koppelingen software
Ja, ik wil een telefonie koppeling!

Door cloud telefonie van OZMO te integreren met je CRM-systeem, heb je ineens al je klantgegevens in je telefooncentrale én andersom. Dat betekent dat je bij een inkomend gesprek meteen in beeld krijgt wat je al van je klant weet. Zo kun je je klant gepersonaliseerd te woord staan en hoeft hij ook niet bij elke medewerker weer opnieuw zijn verhaal te doen. We leven in een wereld waarin klantvriendelijkheid belangrijker is dan ooit en met een CRM-koppeling geef jij je klanten net dat beetje extra.

Cloud telefonie koppelen met je CRM

VoIP (Voice over IP, oftewel cloud telefonie) heeft de ongekende mogelijkheden om te integreren met andere informatiesystemen. De meest gevraagde integratie is met het CRM-systeem. En terecht: hier wordt alle contactinformatie op centraal niveau bijgewerkt. Zo kunnen naast contactmomenten zoals e-mail, websitebezoeken of openstaande offertes en facturen ook het telefonisch contact tussen medewerkers en klanten efficiënt geregistreerd worden.

“Bij inkomende gesprekken ziet de medewerker meteen wie hij of zij aan de telefoon heeft en wat er de laatste keer besproken is. Dit maakt het contact met relaties nog persoonlijker en het werkt efficiënter. Dankzij onze CRM-integraties hoef je nooit meer op zoek naar klantgegevens.”

Alon Jansen, OZMO by Destiny

De voordelen van een CRM-koppeling met cloud telefonie:

  • Medewerkers bellen vanuit het CRM-systeem met slechts één klik naar de gewenste klant. Handmatig telefoonnummers invoeren is verleden tijd!

  • Gesprekken kunnen meegenomen worden in rapportages, waardoor de productiviteit van call agents inzichtelijk wordt;

  • Inkomende gesprekken worden direct herkend op basis van het telefoonnummer. Zo kun je niet alleen gepersonaliseerd de telefoon opnemen, maar wordt ook meteen de klantkaart geopend uit het CRM-systeem;

  • CRM-integratie verhoogt de productiviteit en efficiëntie. Bovendien komt het de kwaliteit van de dienstverlening ten goede. Dat is net dat extra stukje service waar klanten blij van worden!

  • CRM-integratie is voordelig: de aanschaf- en installatiekosten zijn laag en je betaalt per gebruiker.

Integraties waar we trots op zijn

We hebben een aantal CRM-integraties: met Afas, BaseNet, Realworks, UNIT4, Accountview, FasterForward, Exact, Lotus Notes en Pluriform. Heb je een CRM-pakket en wil je graag een telefoniekoppeling? Wij leveren ook maatwerk.

BASENET

REALWORKS

FASTER FORWARD

ACCOUNTVIEW

EXACT

PLURIFORM

LOTUS NOTES

UNIT4

Ook zo’n toffe integratie?

Dat regelen we voor jou. Vul het contactformulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

“De integratie op maat met ons CRM-systeem zorgt ervoor dat alle benodigde informatie meteen in beeld komt en voorkomt dat klanten zichzelf meerdere keren moeten introduceren in de relatief korte periode waarin wij intensief contact met hen hebben. De klantherkenning maakt ieder gesprek vanaf de eerste seconde persoonlijk

Jeroen Stoop, Makelaarsland