3CX: de communicatie van de toekomst, vandaag

3CX is een VoIP-telefoonsysteem op basis van open standaarden met Unified Communications-functies, klaar voor gebruik.

Met 3CX is de installatie, het beheer en het onderhoud van je telefoonsysteem zó eenvoudig, dat je het zelf kunt doen. Kies voor een lokale installatie op een computer of server of voor installatie in de cloud.

3cx telefonie

Standaard functionaliteiten:

  • Keuzemenu
  • Belgroepen
  • Fallback
  • Openingstijden
  • Welkomsttekst
  • Doorschakelen
  • Antwoordapparaat
  • Click to dial
  • Voicemail to e-mail
  • Wachtrij
  • Nummerherkenning
  • Wachtmuziek
  • Persoonlijk doorkiesnummer
  • Verkort kiezen
  • Call recording

3CX zorgt niet alleen voor enorme kostenbesparingen,
maar biedt je bedrijf ook de volgende voordelen:

zelf installeren en beheren

Zelf installeren
en beheren

webRTC

WebRTC-
webconferenties

kosten verlagen

Verlaag je telefoonrekening
en communicatiekosten

click to call en CRM integratie

Click2Call en
CRM-integratie

unified communications

Unified Communications:
aanwezigheid, chat

lokaal

Lokaal:
VM-server of systeem

android ios clients

Nooit meer een gemiste oproep
Android- en iOS-clients

uw cloud

Je cloud:
Google, Amazon of OVH

3cx console
3cx mobiel

CRM integratie

“Goedemiddag, met Lisa, wat kan ik voor u doen? U wilt een creditcard voor uw vakantie aanvragen? Natuurlijk kan dat  ik pak uw gegevens er bij. Mag ik nog een keer uw naam? Ijkenhout? Oh, Ijkhout. Hoe schrijf ik dat? Kunt u het voor me spellen, alstublieft? Oh, meneer Eikhout, momentje…”

OZMO’s 3CX telefonie oplossing is integreerbaar met diverse bedrijfssoftware, zoals CRM, ERP en Accounting systemen. Hierdoor kun je klanten op een gepersonaliseerde manier te woord staan – en het gevoel te geven als persoon te worden (h)erkend. Relevante klantgegevens worden direct getoond wanneer de telefoon overgaat en je kunt uitbellen vanaf je CRM software.  Het telefoonnummer wordt herkend en gebruikt de koppeling met het systeem om meteen de relevante klantgegevens te genereren, inclusief de naam van de klant. Nooit meer “Meneer Wie?”, maar “Goedemiddag meneer Eikhout, waarmee kan ik u helpen?”

“De installatie van de 3CX software verliep soepel. Wijzigingen kunnen op afstand worden doorgevoerd, waardoor IT arbeidskosten worden verminderd.
Marianne van der Sterren, HR manager & ICT manager, Bastion Hotels

“Een van mijn favoriete functionaliteiten van 3CX is de eenvoudige webbased client. Ook vind ik het handig dat we onze exchange server voor voicemail kunnen gebruiken, die onze voicemail e-mailt naar onze mailbox. De installatie was super eenvoudig – ik heb de volledige implementatie uitgevoerd zonder contact te hebben met de helpdesk of klantenservice”
Michael R. Faster, Windows IT PRO

“Voorheen waren we erg beperkt aan onze mobiliteit –
en dus onze productiviteit. We hadden flexibiliteit en eenvoud nodig om onze dagelijkse communicatieproblemen op te lossen. 3CX is voor ons de uistekende en flexibele PBX oplossing”
Samir Valiyev, Managing Partner at Baker Tilly

Gratis demo?

Benieuwd hoeveel kosten je kunt besparen? Hoe de oplossing eruit ziet? Heb je specifieke vragen? Een van onze specialisten komt graag langs voor een kosteloze demo. Vul het contactformulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Zie ook 3cx.com