Stel je eigen belplan en keuzemenu samen

Je wilt zoveel mogelijk tijd besparen, toch? Hoe efficiënter je werkt, hoe meer resultaat je behaalt. Maar hoe drukker het wordt, hoe meer afleiding er op de loer ligt. En dat betekent dat er veel tijdwinst te behalen valt. Hoe je dat doet? Met het beste keuzemenu.

Als OZMO-gebruiker kun je zelf een keuzemenu voor alle inkomende oproepen samenstellen en aanpassen. Je kent het wel: ‘kies 1 voor sales, kies 2 voor finance en kies 3 voor support’.

Nooit meer telefoontjes krijgen die niet voor jou zijn bedoeld? Met OZMO gaat dat makkelijk. Dankzij onze uitgebreide gespreksroutering kun je je communicatie perfect stroomlijnen. Zo krijg je blije werknemers én blije klanten.

De voordelen van een goed keuzemenu

Een goed keuzemenu bevordert zowel de bereikbaarheid van een organisatie als de efficiëntie voor medewerkers. Bovendien worden inkomende oproepen direct doorverbonden met de juiste persoon of afdeling. Geen oproepen meer die niet voor jou bestemd zijn en de beller heeft direct de juiste persoon aan de telefoon. Dat zorgt voor optimale communicatie tussen beller en organisatie.

Welkom bij Makelaarskantoor Altijd Verkocht. Momenteel zijn wij gesloten. U kunt ons iedere werkdag bereiken tussen acht en vijf uur….

Klinkt het bekend? Zeker met feestdagen en vakantieperiodes is het handig om bellers direct te informeren dat je momenteel niet aanwezig bent en wanneer (en/of hoe) ze je het beste kunnen bereiken. Daarom werken wij samen met een vast professioneel bureau die teksten naar keuze inspreekt. Deze opnames kun je gemakkelijk zelf toevoegen in myOZMO, ons klantportaal.

Afwijkende openingstijden aanpassen

Ben je onverwachts een dag gesloten? Of weet je nu al dat je elk jaar op Goede Vrijdag niet te bereiken bent? In ons klantportaal myOZMO geef je gemakkelijk aangepaste openingstijden van je telefooncentrale in. Je kunt deze dagen vooruit plannen en ook gemakkelijk audioberichten uploaden en toewijzen. Zo weten je klanten altijd waar ze aan toe zijn!

openingstijden 3C

Gespreksroutering

De grafische ECR module maakt het mogelijk om de meest complexe gespreksroutering in te richten en beheren, waardoor je bereikbaarheid vergroot wordt. Voor elke situatie kun je een telefonische actie vast te leggen. De beheerder kan zo elke gespreksroutering inbrengen of wijzigen. Hiervoor werkt OZMO met een grafische module – waar tevens de gespreksroutering visueel kan worden weergegeven – waarmee je eenvoudig complexe beslissingen, handelingen en acties toewijst aan inkomende oproepen.

Gespreksroutering

Gesprekken afleveren op basis van beschikbaarheid

De OZMO Module voor gespreksroutering weet ook nog eens welke medewerkers zijn aangemeld en wat hun status is – dat maakt het ook mogelijk om gesprekken af te leveren op basis van beschikbaarheid! Dit voorkomt onnodig rinkelen van toestellen op lege werkplekken en gesprekken worden sneller beantwoord.