Werk nóg efficiënter dankzij chatbots

Onze partner OBI4wan bouwt, traint, implementeert én beheert slimme chatbots voor elke organisatie

chatbots-mockup

Haal voordeel uit Artificial Intelligence

OBI4wan bouwt, traint en integreert chatbots binnen bestaande kanalen. De OBI Bots herkennen klantgegevens en andere relevante informatie voor een succesvolle overdracht naar een medewerker.

OBI4wan beschikt over een uniek chatbot platform en bepaalt samen met jou hoe je chatbot helpt je de gewenste doelen te behalen. Een chatbot is een virtuele assistent die bijdraagt aan een efficiëntere webcare. Je kunt je chatbot slim laten reageren per locatie of buiten je regulieren openingstijden.

Op basis van specifieke taken, business rules en koppelingen met externe systemen stelt de chatbot de juiste vragen aan de klant. Service wordt efficiënter, kosten worden verlaagd en de tevredenheid van klanten én medewerkers stijgt! De bot kan alvast benodigde klantinformatie vragen, zodat dat je later tijd bespaart en de klant alvast het idee heeft dat hij geholpen wordt. Of je gebruikt een chatbot om je klant beoordelingen over je product te laten geven, de mogelijkheden zijn eindeloos.

De voordelen van chatbots

Met chatbots verbeter je je bereikbaarheid en optimaliseer je je serviceproces. Routinewerkzaamheden laat je over aan je bot en zo houd jij meer tijd over om je klanten beter van dienst te zijn.

Verhoogde efficiëntie: de bot doet al het voorwerk in het klantproces

Een basis voor groei in de toekomst

Je wordt volledig ondersteund door specialisten

Slim, zelflerend en conversationeel

Een verhoogde klant- én medewerkerstevredenheid

Kostenverlagend

Benieuwd wat chatbots voor jouw organisatie kunnen betekenen? Neem contact met ons op voor een gratis demo!

chatbots-obi4wan