cloud telefonie van OZMO

OZMO is meer dan alleen cloud telefonie – het is de meest uitgebreide hosted telefonie oplossing, gebaseerd op Swyx software. Deze software combineert op een slimme manier alle vormen van bedrijfscommunicatie tot één platform met een allesomvattende en gebruiksvriendelijke gebruikersinterface. Als OZMO gebruiker heb je daarom privileges – Wij vinden het namelijk belangrijk dat onze klanten elke dag tevreden zijn. Standaard krijg je de SwyxIt! software-oplossing die CTI (Computer – Telefoon – Integratie), oftewel bellen vanaf je beeldscherm, mogelijk maakt. Gebruikers profiteren hiermee van alle functionaliteiten, zoals Instant Messaging, Status delen, Microsoft Outlook integratie, bellen vanuit elke toepassing, gespreksopname en nog veel meer.

Cloud telefonie

Cloud telefonie is een betrouwbare manier om te bellen via dataverbindingen. Dit houdt in dat er geen gebruik wordt gemaakt van een analoge telefoonlijn of ISDN – maar dat je belt via het internet. Cloud telefonie heeft een aantal grote voordelen, waarvan flexibiliteit en kostenbesparing over het algemeen als belangrijkste factoren worden gezien.

Bovendien hebben technologische ontwikkelingen ervoor gezorgd dat er naast cloud telefonie veel meer mogelijk is, zoals cloud telefonie koppelen met een CRM- of ERP-systeem, of uit te breiden met een add-on.

Hosted telefonie
De telefooncentrale waar de telefoongesprekken worden verwerkt, staat in de meeste gevallen in een datacenter; dit heet “hosted telefonie”. Zo hoef je niet meer te investeren in een eigen telefooncentrale, maar krijg je bij ons een beveiligde private cloud omgeving in één van OZMO’s datacenters in Nederland. Hierdoor kun je als bedrijf voordeliger bellen via het internet en wordt je voorzien van alle functionaliteiten die je van een moderne telefooncentrale mag verwachten.

Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om de telefooncentrale wel op eigen locatie te houden, door gebruik te maken van SIP trunks. Wij leveren zelfs internationale SIP trunks!

icon_cloudtelephony

Gespreksroutering

Als OZMO klant heb je de mogelijkheid om zelf een keuzemenu voor alle inkomende oproepen samen te stellen en aan te passen – Je kent het wel: Kies 1 voor afdeling sales, kies 2 voor afdeling finance, kies 3 voor marketing, etc. Zo’n keuzemenu bevordert tenslotte zowel de bereikbaarheid van een organisatie als de efficiëntie voor medewerkers. Bovendien kun je met OZMO’s Gespreksroutering Module je belplan ontwikkelen en beheren. Hiermee kun je voor elke situatie een telefonische actie vastleggen in de gespreksroutering.

OZMO groeit met je mee

ozmo_cloud_telefonie

Daarnaast is de OZMO oplossing eenvoudig uit te breiden geavanceerde mogelijkheden, zoals een integratie (op maat) met bedrijfssoftware. Bovendien hechten wij veel waarde aan de nieuwste technologie, waardoor je altijd verzekerd bent van de beste en laatste technologieën in de telecombranche. Doordat OZMO’s telefonie oplossing eenvoudig uit te breiden is, groeit OZMO met je mee – toekomstbestendig dus!

Sip trunk

Beschik je over een eigen IP-telefooncentrale en wil je gebruikmaken van OZMO’s diensten? Dat kan! Zo’n verbinding noemen we een SIP trunk. Hierdoor kun je bellen met je eigen VoIP centrale. De SIP trunk van OZMO zorgt er vervolgens voor dat jouw telefooncentrale verbinding maakt met ons netwerk – Zo creëer je een eigen VoIP telefooncentrale! ISDN lijnen kun je opzeggen – en tevens gebruikmaken van OZMO’s voordelige tarieven.

Nummers behouden of aanvragen

Nieuwe OZMO klant? Uiteraard bieden we de mogelijkheid om huidige telefoonnummers en nummerblokken te behouden en mee te verhuizen, maar je kunt ook nieuwe nummers aanvragen. Wij kunnen elk telefoonnummer van elke provider overnemen. Portering duurt tussen de 5 en 10 werkdagen.