Gespreksopname

Steeds meer organisaties kiezen ervoor om contactmomenten te loggen en te bewaren. Het is tenslotte handig om gesprekken terug te luisteren van medewerkers of jezelf. Zo weet je bijvoorbeeld waar verbeterpunten liggen met betrekking tot de klantenservice of is eenvoudig terug te luisteren welke afspraken of overeenkomsten zijn gesloten. Gespreksopname kan per gebruiker ingesteld worden en worden als audiobestand opgeslagen.

textballoon_greyGeen gesprek raakt meer verloren
& Analyses zijn eenvoudig gemaakt

Gespreksopname & Analyses

Daarnaast bewaar je met OZMO ook standaard alle bel bewegingen op centraal niveau. Deze logging kan gebruikt worden om bijvoorbeeld terug te zoeken wie wanneer gebeld heeft of om analyses te genereren. Elke gebruiker heeft een persoonlijk logboek en de beheerder kan de logging van de hele telefooncentrale inzien. De gesprekken kunnen zo lang als je wilt bewaard blijven.

VOICE RECORDING
De dictafoonfunctie zorgt ervoor dat je alle gesprekken kunt terugluisteren. Hierbij is het mogelijk om gesprekken te pauzeren om bijvoorbeeld een verslag te maken.
TRAINING
(Nieuwe) medewerkers kunnen sneller leren door te luisteren naar eerder gevoerde gesprekken.
BEWIJS
Onduidelijkheden over afspraken of overeenkomsten? Luister geluidsopnames om duidelijkheid te scheppen.
ozmo_cloud_telefonie

In combinatie met de iQueue gespreksopname kunnen opgenomen gesprekken eenvoudig terug gezocht worden. Ook is het mogelijk om gesprekken van medewerkers te beveiligen met een pincode om ongewenst terugluisteren te voorkomen.