iQueue (KLANT CONTACT CENTER OPLOSSING)

textballoon_grey“Become a customer contact master and pave the way to customer happiness”

iQueue is een add-on voor OZMO-, Swyx- of Skype for Business gebruikers en maakt het stroomlijnen van communicatie super eenvoudig. Deze Klant Contact Center tool zorgt ervoor dat alle communicatie – van telefonie tot web chat – direct wordt gedistribueerd naar de juiste medewerker(s). Hierdoor ontvang je nooit meer telefoon die niet voor jou bestemd is en kun je voor diverse communicatiekanalen, zoals Twitter, WhatsApp en Web chat, pushberichten ontvangen in de iQueue taskbar. Kijk voor meer informatie op www.intratel.nl.

  • Efficiëntie verhogen, kosten verlagen;
  • Boost de productiviteit;
  • Een duurzame relatie opbouwen op alle belangrijke platforms;
  • Snel reageren op berichten, vragen of klachten;
  • Klanttevredenheid verhogen

iQueue TASKBAR

1. Hier vind je de telefoniegroepen, bijvoorbeeld de verschillende afdelingen binnen een organisatie (sales, finance, administration, marketing, …). Je kunt zelf kiezen bij welke groepen je jezelf aanmeld. Alleen voor de groepen waar je bent aangemeld, ontvang je inkomende oproepen.

2. Met de Twitter-plugin kun je alle relevante Tweets monitoren en worden ze gepusht naar de juiste medewerker. Hier ontvang je alle Twitter notificaties over het bedrijf. Je kunt ook zelf keywords invoeren, waardoor je alle content ontvangt waarin deze keywords worden gebruikt. Vanuit iQueue kun je direct reageren op alle vragen, klachten en andere berichten.

3.  Je kunt tevens je e-mail integreren in iQueue. Je ontvangt dan een notificatie wanneer nieuwe relevante e-mails een follow-up nodig hebben.

4. Facebook: Roadmap Q1 2018

5. & 6. iQueue pusht web chat (5) en WhatsApp (6) communicatie naar relevante medewerkers. Zo sta je direct in contact met klanten. Je ontvangt uiteraard een web chat plugin voor je website, zodat websitebezoekers de mogelijkheid hebben om online een vraag te stellen. Voor zowel web chat als WhatsApp geldt dat de volledige contacthistorie te zien is wanneer het gaat om terugkerende klanten. Klanten zijn bovendien in de gelegenheid om afbeeldingen, video’s, beeld en geluid te versturen.

7. Instagram: Roadmap Q1 2018

textballoon_green

Intratel’s systeem was erg eenvoudig te implementeren – en zelfs nog eenvoudiger te gebruiken. Het heeft ons voorzien van het hoogst mogelijke niveau van continuïteit en transformeert de manier waarop we onze klanten spreken.

– Erwin Zoet, IT Manager Martin Schilder Groep

iqueue_wallboard

iqueue_admin

iqueue_cdr

Nog meer voordeel:


iQueue Wallboard Application:
Een live wallboard met informatie zoals aantal wachtende bellers, ingelogde gebruikers, afgehandelde oproepen, gemiddelde wachttijd, etc.


iQueue Administrator Application:
Hiermee kun je onder meer alle instellingen per distributiegroep instellen naar jouw voorkeur.

 

iQueue CDR Manager:
CDR staat voor Call Detail Record – Met deze tool kun je alle gesprekshistorie downloaden voor bijvoorbeeld analyses of het terugluisteren van gesprekken.

webcare integratie

iQueue naadloos integreren met onze webcare oplossing OBI4wan?
Dat kan!