iQueue: dé klant contact center oplossing

iQueue is een add-on voor OZMO-, Swyx- of Skype for Business gebruikers. Deze Klant Contact Center tool zorgt ervoor dat alle communicatie – van telefonie tot web chat – direct wordt gedistribueerd naar de juiste medewerker(s). Hierdoor ontvang je nooit meer telefoon die niet voor jou bestemd is en kun je voor diverse communicatiekanalen, zoals Twitter, WhatsApp en Web chat, pushberichten ontvangen in de iQueue taskbar.

  • Verhoog je efficiëntie

  • Verlaag je kosten

  • Boost de productiviteit

  • Bouw een duurzame relatie op alle belangrijke platforms

  • Reageer snel op berichten, vragen of klachten

  • Verhoog je klanttevredenheid

De iQueue taskbar

iqueue taskbar

1. Hier vind je de telefoniegroepen, bijvoorbeeld de verschillende afdelingen binnen een organisatie (sales, finance, administration, marketing, …). Je kunt zelf kiezen bij welke groepen je jezelf aanmeldt. Alleen voor de groepen waar je bent aangemeld, ontvang je inkomende oproepen.

2. Met de Twitter-plugin kun je alle relevante Tweets monitoren en worden ze gepusht naar de juiste medewerker. Hier ontvang je alle Twitter notificaties over het bedrijf. Je kunt ook zelf keywords invoeren, waardoor je alle content ontvangt waarin deze keywords worden gebruikt. Vanuit iQueue kun je direct reageren op alle vragen, klachten en andere berichten.

3.  Je kunt tevens je e-mail integreren in iQueue. Je ontvangt dan een notificatie wanneer nieuwe relevante e-mails een follow-up nodig hebben.

4. Facebook: Binnenkort

5. & 6. iQueue pusht web chat (5) en WhatsApp (6) communicatie naar relevante medewerkers. Zo sta je direct in contact met klanten. Je ontvangt uiteraard een web chat plugin voor je website, zodat websitebezoekers de mogelijkheid hebben om online een vraag te stellen. Voor zowel web chat als WhatsApp geldt dat de volledige contacthistorie te zien is wanneer het gaat om terugkerende klanten. Klanten zijn bovendien in de gelegenheid om afbeeldingen, video’s, beeld en geluid te versturen.

7. Instagram: Binnenkort

Haal nog meer voordeel uit iQueue

Webcare integratie

iQueue naadloos integreren met onze webcare oplossing OBI4wan? Dat kan!

Lees meer over OBI4wan

obi4wan whatsapp