OZMO: dé klant contact center oplossing

OZMO levert een speciale add-on voor Swyx-gebruikers. Deze Klant Contact Center tool zorgt ervoor dat alle communicatie – van telefonie tot web chat – direct wordt gedistribueerd naar de juiste medewerker(s). Hierdoor ontvang je nooit meer telefoon die niet voor jou bestemd is.

  • Verhoog je efficiëntie

  • Verlaag je kosten

  • Boost de productiviteit

  • Bouw een duurzame relatie op alle belangrijke platforms

  • Reageer snel op berichten, vragen of klachten

  • Verhoog je klanttevredenheid

Functionaliteiten

Met OZMO’s klant contact center tool kunnen inkomende gesprekken betrouwbaar worden beantwoord en verwerkt in geselecteerde groepen werknemers, zodat wachttijden voor je klanten worden geminimaliseerd, zelfs tijdens piekuren of tijdens personeelsknelpunten. Oproepen worden afgeleverd volgens individueel gedefinieerde regels, zoals de lengte van de wachtperiode.

Met de geïntegreerde statistieken van onze add-on krijg je een dashboard dat je een overzicht geeft van alle wachtrijen op elk moment, inclusief weergave van persoonlijke statistieken en prestaties van de hele groep, aantal oproepen (gemist/beantwoord), gemiddelde wachttijd van bellers en nog veel meer.

Naast het dashboard kun je gedetailleerde onderhoudsrapporten per e-mail verzenden met flexibele tussenpozen in PDF-indeling. Deze rapporten zijn met name handig voor het analyseren en optimaliseren van de servicekwaliteit en beschikbaarheid bij de klantenservice. Met de meegeleverde wallboard-functionaliteit kun je in een oogopslag alle relevante prestatie-indicatoren voor je servicekwaliteit visualiseren. Verander je zakelijk telefoonsysteem in je sparringpartner!

Demo aanvragen?

We komen graag bij je langs om je te laten zien hoe onze klant contact center tool in elkaar zit. Laat hieronder je gegevens achter en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!