Zien & Gezien worden met Swyx Software

Efficiënte communicatie begint met zien en gezien worden. Daarvoor werkt OZMO standaard met CTI (Computer – Telefoon – Integratie) koppeling. De SwyxIt! softclient van OZMO maakt het mogelijk om te bellen via je beeldscherm Met deze gebruiksvriendelijke software wordt communicatie gebundeld. Deze softclient is op elk apparaat te downloaden, zelfs (kosteloos) als App voor Android en iOS. Ook handig dus voor thuiswerkers of medewerkers die vaak op pad zijn. Zo kan iedereen werken vanuit de gewenste locatie en nog steeds zien wie wanneer beschikbaar is.

Gebruikers kunnen via hun beeldscherm…:

  • Gesprekken aannemen
  • Zien wie er is ingelogd (beschikbaar / in gesprek / afwezig / niet storen)
  • Gesprekken doorverbinden of in de wacht zetten
  • Gesprekken starten vanuit iedere toepassing met sneltoets
  • Chatten met collega’s
  • Telefoonboeken integreren, zodat je meteen kan zien wie er belt
  • Doorschakelingen instellen
  • En de SwyxIt! software heeft een standaard integratie met Outlook

Zien…

textballoon_blue“Goedemorgen, met Lisa, waarmee kan ik u helpen? Momentje, ik verbind u door met BartBart neemt zijn interne nummer niet op. Omdat Lisa 100% zeker weet dat hij er wel is, rent ze naar Bart’s kantoor. Hij is er niet. Wanneer ze terugloopt ziet ze Bart in een vergadering zitten. “Sorry, Bart zit in een vergadering, kan ik een bericht achterlaten?” Lisa schrijft een terugbelverzoek op een notitieblaadje en legt het op Bart’s bureau.

Met OZMO’s SwyxIt! Softclient zijn zulke situaties verleden tijd. Medewerkers communiceren veel efficiënter, omdat ze hun status met elkaar delen. Hierdoor is in één oogopslag duidelijk is wie beschikbaar is (en wie niet). 

En gezien worden…

textballoon_blue

“Goedemiddag, met Lisa, wat kan ik voor u doen? U wilt een creditcard voor uw vakantie aanvragen? Natuurlijk kan dat ik pak uw gegevens er bij. Mag ik nog een keer uw naam? Ijkenhout? Oh, Ijkhout. Hoe schrijf ik dat? Kunt u het voor me spellen, alstublieft? Oh, meneer Eikhout, momentje…”

OZMO’s klantherkenning stelt Lisa in staat om klanten op een gepersonaliseerde manier te woord te staan en het gevoel te geven als persoon te worden (h)erkend! OZMO levert namelijk een telefonie-oplossing die geïntegreerd kan worden met (bijna) ieder ERP/CRM-systeem, waardoor relevante klantgegevens direct worden getoond wanneer de telefoon overgaat. Het telefoonnummer wordt herkend en gebruikt de koppeling met het systeem om meteen de relevante klantgegevens te genereren, inclusief de naam van de klant. Nooit meer “Meneer Wie?”, maar “Goedemiddag meneer Eikhout, waarmee kan ik u helpen?”

Gespreksopname van Swyx

Met de gespreksopname van Swyx gaat geen gesprek meer verloren! Alle telefonische gesprekken worden bewaard op centraal niveau. Deze logging kan gebruikt worden om bijvoorbeeld terug te zoeken wie wanneer gebeld heeft of om analyses te genereren. Elke gebruiker heeft een persoonlijk logboek en de beheerder kan de logging van de hele telefooncentrale inzien. De gesprekken kunnen zo lang als je wilt bewaard blijven.