OBI4wan: dé tool voor webcare & (online) media monitoring

OZMO levert de meest geavanceerde en gebruiksvriendelijk webcare tool: OBI4wan. Hiermee kun je online media (webcare, messaging, social analytics en content publishing) monitoren en online klantcontact verbeteren. Zo heb je altijd en overal een volledig en nauwkeurig overzicht van miljoenen (inter)nationale berichten en conversaties voor realtime webcare en gerichte monitoring van je organisatie, markt of concurrenten.

Met OBI4wan heb je toegang tot miljoenen (inter)nationale berichten van social media netwerken, nieuwsbronnen, printmedia, radio en TV. Signaleer direct relevante berichtgeving over je organisatie, doelgroep, markt en concurrenten en houd grip op jouw online reputatie.

Zorg voor tevreden klanten en reageer (proactief) op vragen en klachten, direct vanuit één geïntegreerde oplossing voor webcare via social media, reviewplatformen, WhatsApp en Messenger.

Met de integratie van WhatsApp en Facebook Messenger ga je eenvoudig en laagdrempelig het gesprek aan via personal messaging. Benut de kracht van 1-op-1 communicatie via de zakelijke toepassing voor messaging.

Social media berichten publiceer en plan je eenvoudig binnen een overzichtelijke content kalender. Met behulp van social analytics en uitgebreide rapportages meet je de impact en het bereik van je boodschap.

Altijd op de hoogte van wat er speelt in jouw branche

Als bedrijf is online zichtbaarheid essentieel. Vandaag de dag beschikt 97 procent van de Nederlanders over een internetverbinding. 90 procent gebruikt een smartphone. Het internet is een essentieel communicatiemiddel geworden, voor zowel consumenten als bedrijven. OBI4wan centraliseert alle data voor je, zodat jij nog maar één tool nodig hebt om zowel je social media als online reputatie te monitoren.

Met OBI4wan van OZMO verzamel je alle relevante berichten van bekende social media platformen en miljoenen (inter) nationale blogs, fora en nieuwsbronnen. Aangevuld met innovatieve oplossingen voor radio-, tv- en printmonitoring mis je dus nooit meer een relevant bericht. Daarnaast biedt OBI4wan uitgebreide rapportagemogelijkheden om je doelgroep te analyseren, zoals klantvragen, behoeften en koopsignalen uit de markt.

Verbeter je online webcare

Zorg voor tevreden en loyale klanten en reageer (proactief) op vragen en klachten vanuit één geïntegreerde oplossing voor webcare en online klantenservice. Met OBI4wan signaleer en behandel je eenvoudig en direct relevante berichtgeving. Doordat je ontelbare zoekopdrachten kunt aanmaken is het eenvoudig om sales- en marketing gerelateerde inzichten te verkrijgen. Bekijk het social kanaal van een concurrent, monitor een hashtag tijdens een evenement of relevant nieuwsitem of signaleer en voorkom een mogelijke crisis.

Meer weten over OBI4wan?

Download hieronder onze brochure. Natuurlijk komen wij ook graag langs voor een gratis, vrijblijvende demo. Vul het contactformulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Brochure OBI4wan boek
Download de brochure