OZMO’s webcare oplossing

Dé tool voor social media monitoring,
webcare, messaging, publishing
& social analytics.

OZMO levert de meest geavanceerde en gebruiksvriendelijk webcare tool. Hiermee kun je online media (webcare, messaging, social analytics en content publishing) monitoren en online klantcontact verbeteren. Zo heb je altijd en overal een volledig en nauwkeurig overzicht van miljoenen (inter)nationale berichten en conversaties voor realtime webcare en gerichte monitoring van je organisatie, markt of concurrenten.

“Veel van onze klanten vinden social media wel belangrijk, maar ook erg tijdrovend, ongestructureerd en lastig bij te houden. Als gevolg daarvan blijven marketing en communicatie kansen liggen en dat is erg jammer. Door OZMO’s cloud telefonie oplossing uit te breiden met een gekoppelde webcare oplossing ontstaat de ideale oplossing!”

Realtime
media
monitoring

Online- en offline media monitoring van berichten en conversaties voor volledig
inzicht.

Meer Info

Met OBI4wan heb je toegang tot miljoenen (inter)nationale berichten van social media netwerken, nieuwsbronnen, printmedia, radio en TV. Signaleer direct relevante berichtgeving over je organisatie, doelgroep, markt en concurrenten en houd grip op jouw online reputatie.

Webcare &
online
klantenservice

Reageer via social media, fora of reviewsites, direct en vanuit één efficiënte en gebruiksvriendelijke omgeving.

Meer Info

Zorg voor tevreden klanten en reageer (proactief) op vragen en klachten, direct vanuit één geïntegreerde oplossing voor webcare via social media, reviewplatformen, WhatsApp en Messenger.

Messaging via
Whatsapp
& Messenger

Communiceer via de geïntegreerde oplossing voor WhatsApp en Facebook Messenger.

Meer Info

Met de integratie van WhatsApp en Facebook Messenger ga je eenvoudig en laagdrempelig het gesprek aan via personal messaging. Benut de kracht van 1-op-1 communicatie via de zakelijke toepassing voor messaging.

Social media
publishing
& analytics

Publiceer, plan en meet al je verschillende social media campagnes met een handige contentkalender.

Meer Info

Social media berichten publiceer en plan je eenvoudig binnen een overzichtelijke content kalender. Met behulp van social analytics en uitgebreide rapportages meet je de impact en het bereik van je boodschap.

Ja, ik wil…

Download gratis één van de whitepapers en kom alles te weten over webcare, monitoring en/of messaging – Of plan vrijblijvend een demo in met een van onze specialisten!
Vul het contactformulier in:



Ik ontvang graag: Whitepaper WebcareWhitepaper MonitoringWhitepaper Messaging

Gelieve dit veld leeg te laten.

obi4wan whatsapp

Klant Contact Center Integratie

OBI4wan naadloos integreren met onze Klant Contact Center (KCC) oplossing iQueue?
Dat kan!