Recente blogs

  • contactcenter

Zo draagt je contactcenter bij aan een fantastische klantervaring

oktober 7th, 2019|Reacties uitgeschakeld voor Zo draagt je contactcenter bij aan een fantastische klantervaring

Het contactcenter is een belangrijk contactpunt voor klanten. Klanten zoeken toenadering tot callcenters van bedrijven om informatie te achterhalen, problemen op te lossen en - het allerbelangrijkste - producten en diensten te bestellen. Met het [...]

  • creativiteit bij je IT-team

7 manieren om creativiteit te boosten bij je I(C)T-team

september 30th, 2019|Reacties uitgeschakeld voor 7 manieren om creativiteit te boosten bij je I(C)T-team

Creativiteit is de vonk die innovatie stimuleert. Wanneer je een I(C)T-team hebt dat IT-kennis op nieuwe, spannende manieren wil toepassen, dan kan dat op langere termijn voordelen opleveren voor je hele onderneming. Maar hoe bouw [...]

  • digitale ervaring

In 5 stappen naar een onweerstaanbare digitale ervaring

september 23rd, 2019|Reacties uitgeschakeld voor In 5 stappen naar een onweerstaanbare digitale ervaring

De cloudbased contactcenteroplossingen van vandaag de dag maken het bieden van een goede customer experience een stuk makkelijker, ongeacht het kanaal. De echte uitdaging zit hem echter in het bieden van een digitale ervaring die [...]

  • digitale werkplek

De digitale werkplek: een complete gids

september 12th, 2019|Reacties uitgeschakeld voor De digitale werkplek: een complete gids

De dagen dat een werkplek een fysieke ruimte was die tijdens kantooruren werd bezet zijn voorbij. Vandaag de dag zijn we altijd verbonden en dat heeft de lijnen tussen het fysieke kantoor en de [...]

  • AI in het MKB

AI in het MKB: wees niet te gehaast

september 2nd, 2019|Reacties uitgeschakeld voor AI in het MKB: wees niet te gehaast

AI is hot. Het geeft tal van nieuwe inzichten, technologieën en gaat ons werk een stuk makkelijker maken. Toch adviseren AI-strategen kleine bedrijven om zich te concentreren op groei en niet op AI op zichzelf. [...]

  • CIO nieuwe rollen

De toekomst van IT leiderschap: vijf nieuwe I’s voor de CIO

augustus 23rd, 2019|Reacties uitgeschakeld voor De toekomst van IT leiderschap: vijf nieuwe I’s voor de CIO

Dacht je dat de rollen van IT leiders de afgelopen jaren flink zijn veranderd? Hou je dan nog maar even vast. De komende jaren zal het IT leiderschap nog een aantal nieuwe vormen aannemen, met [...]

  • contactcenter

Zo draagt je contactcenter bij aan een fantastische klantervaring

oktober 7th, 2019|Reacties uitgeschakeld voor Zo draagt je contactcenter bij aan een fantastische klantervaring

Het contactcenter is een belangrijk contactpunt voor klanten. Klanten zoeken toenadering tot callcenters van bedrijven om informatie te achterhalen, problemen op te lossen en - het [...]

  • customer experience strategieën

10 customer experience strategieën voor 2020

augustus 12th, 2019|Reacties uitgeschakeld voor 10 customer experience strategieën voor 2020

CIO's worden steeds vaker gevraagd te helpen met het aantrekken, managen en ondersteunen van klanten. We hebben een aantal customer experience strategieën verzameld die de [...]

De 10 meest vervelende uitspraken van klantenservicemedewerkers

juli 29th, 2019|Reacties uitgeschakeld voor De 10 meest vervelende uitspraken van klantenservicemedewerkers

De klantenservice: we hebben er vaak een haat-liefdeverhouding mee. Je hebt ze nodig, maar helaas zorgen ze vaak voor frustraties. Van irritante keuzemenu's tot medewerkers [...]

  • media monitoring

6 redenen waarom media monitoring cruciaal is voor je organisatie

juli 15th, 2019|Reacties uitgeschakeld voor 6 redenen waarom media monitoring cruciaal is voor je organisatie

Weten wat er om je heen gebeurt is de eerste stap naar langere termijn succes. Media monitoring helpt je up-to-date te blijven bij de laatste trends [...]

  • vriendelijkere-klantervaring

In 3 stappen naar een vriendelijkere klantervaring

juni 20th, 2019|Reacties uitgeschakeld voor In 3 stappen naar een vriendelijkere klantervaring

We horen steeds vaker dat de klantenservice wordt gezien als onderscheidende factor van het bedrijf. Maar wat betekent dat nou eigenlijk? Hoe zorg je ervoor dat [...]

  • klantervaring met small data

Small data is de sleutel naar een fantastische klantervaring

april 11th, 2019|Reacties uitgeschakeld voor Small data is de sleutel naar een fantastische klantervaring

In het tijdperk van digitale transformatie is klantinzicht van een 'leuk om te hebben' naar een eerste levensbehoefte voor een goede klantervaring geëvolueerd. Vandaag de dag [...]

  • creativiteit bij je IT-team

7 manieren om creativiteit te boosten bij je I(C)T-team

september 30th, 2019|Reacties uitgeschakeld voor 7 manieren om creativiteit te boosten bij je I(C)T-team

Creativiteit is de vonk die innovatie stimuleert. Wanneer je een I(C)T-team hebt dat IT-kennis op nieuwe, spannende manieren wil toepassen, dan kan dat op langere termijn [...]

  • digitale ervaring

In 5 stappen naar een onweerstaanbare digitale ervaring

september 23rd, 2019|Reacties uitgeschakeld voor In 5 stappen naar een onweerstaanbare digitale ervaring

De cloudbased contactcenteroplossingen van vandaag de dag maken het bieden van een goede customer experience een stuk makkelijker, ongeacht het kanaal. De echte uitdaging zit hem [...]

  • digitale werkplek

De digitale werkplek: een complete gids

september 12th, 2019|Reacties uitgeschakeld voor De digitale werkplek: een complete gids

De dagen dat een werkplek een fysieke ruimte was die tijdens kantooruren werd bezet zijn voorbij. Vandaag de dag zijn we altijd verbonden en dat [...]

  • AI in het MKB

AI in het MKB: wees niet te gehaast

september 2nd, 2019|Reacties uitgeschakeld voor AI in het MKB: wees niet te gehaast

AI is hot. Het geeft tal van nieuwe inzichten, technologieën en gaat ons werk een stuk makkelijker maken. Toch adviseren AI-strategen kleine bedrijven om zich te [...]

  • CIO nieuwe rollen

De toekomst van IT leiderschap: vijf nieuwe I’s voor de CIO

augustus 23rd, 2019|Reacties uitgeschakeld voor De toekomst van IT leiderschap: vijf nieuwe I’s voor de CIO

Dacht je dat de rollen van IT leiders de afgelopen jaren flink zijn veranderd? Hou je dan nog maar even vast. De komende jaren zal het [...]

  • IT begrijpelijk maken voor eindgebruikers

IT begrijpelijk maken voor eindgebruikers: zo doe je dat

augustus 2nd, 2019|Reacties uitgeschakeld voor IT begrijpelijk maken voor eindgebruikers: zo doe je dat

Stel je eens voor hoe makkelijk het zou zijn als de eindgebruikers binnen je bedrijf de IT-afdeling ook echt zouden begrijpen en een klein beetje computerkennis [...]

1408, 2019

Maak cybercrime fighters van je werknemers

augustus 14th, 2019|Reacties uitgeschakeld voor Maak cybercrime fighters van je werknemers

Cybersecurity moet in elke organisatie top of mind zijn. Elke dag krijgen bedrijven te maken met phishing, malware, ransomware en hacking en dat betekent dat het nu belangrijker dan [...]

908, 2019

7 verrassende plekken waar hackers zich verstoppen

augustus 9th, 2019|Reacties uitgeschakeld voor 7 verrassende plekken waar hackers zich verstoppen

Van koelkasten tot thermostaten: het Internet of Things heeft allerlei apparaten slim gemaakt. Maar terwijl deze technologie steeds populairder wordt, zien hackers ook nieuwe manieren om te profiteren. Dit betekent [...]

3107, 2019

Hoe FaceApp invloed kan hebben op de veiligheid van je bedrijf

juli 31st, 2019|Reacties uitgeschakeld voor Hoe FaceApp invloed kan hebben op de veiligheid van je bedrijf

De app FaceApp is op dit moment helemaal hot. Hoewel het op het eerste gezicht misschien een leuke app lijkt, kan het de privacy en cyberveiligheid van zowel personen als [...]

Whitepapers

Load More Posts