Recente blogs

De OZMO luchtballon is gedoopt!

april 19th, 2019|0 Comments

Na lang wachten was het woensdagavond eindelijk zover: de OZMO luchtballon werd gedoopt. Midden in de wijk Eerschot in Sint-Oedenrode trok de PH-OZM heel wat bekijks.   Afgelopen jaar was er ineens een wild idee. [...]

  • telefonie integratie met CRM

6 manieren waarop telefonie integratie met CRM je geld bespaart

april 18th, 2019|0 Comments

Mobiele technologieën vervagen de traditionele grenzen tussen telecommunicatie, personal computing, entertainment en bedrijfsbeheersystemen. We combineren verschillende toepassingen in meerdere platforms (telefoon, tablet, pc, cloud) en switchen regelmatig tussen devices. Dat is precies de reden waarom telefonie [...]

  • AI-trends voor 2019

De AI-trends voor 2019: deze moet je in de gaten houden

april 16th, 2019|0 Comments

Experts zijn het erover eens: grote verbeteringen, doorbraken en game-changers in AI en machine-learning zijn maanden of slechts weken weg. Machine learning wordt een van de grootste drijfkrachten in zowel het zakenleven als de maatschappij. Daarom [...]

  • voip-de-toekomst

Waarom VoIP de toekomst van telefonie is

april 2nd, 2019|0 Comments

Overweeg je om over te stappen naar VoIP? Er zijn een aantal goede redenen waarom dat een goed idee is. VoIP is de toekomst en als je niet overstapt is de kans groot dat je [...]

  • 2019-OBI4wan-publishing-1

Tips voor een beter reputatiemanagement

maart 21st, 2019|0 Comments

We zijn tegenwoordig dol op data. Van bezoekersstatistieken tot reputatiescore tot de NPS en de mediawaarde: we hebben inmiddels zoveel data dat we vaak het overzicht [...]

8 redenen waarom cloud telefonie de beste keus is voor een groeiende organisatie

februari 19th, 2019|Reacties uitgeschakeld voor 8 redenen waarom cloud telefonie de beste keus is voor een groeiende organisatie

Laat de conventionele bedrijfstelefoniesystemen achter je en stap over naar een slimmere, makkelijkere en efficiëntere manier om te communiceren met je klanten. Dankzij cloud telefonie kun je [...]

4 technologieën die een grote impact gaan hebben op de klantenservice

januari 24th, 2019|Reacties uitgeschakeld voor 4 technologieën die een grote impact gaan hebben op de klantenservice

Bedrijven groeien met de technologie mee (hard!) en zo groeit de manier waarop ze met hun klanten communiceren ook weer mee. Vandaag de dag zijn er [...]

  • webcare-trends-2019

6 webcaretrends voor 2019

december 13th, 2018|Reacties uitgeschakeld voor 6 webcaretrends voor 2019

Webcare is belangrijker dan ooit. De klant is tegenwoordig geen koning meer, maar een dictator en staat bovenaan de voedselketen. Menig bedrijf heeft de afgelopen tijd [...]

  • 2019-redenen-om-naar-de-cloud-te-gaan

6 redenen om naar de cloud te gaan

maart 21st, 2019|Reacties uitgeschakeld voor 6 redenen om naar de cloud te gaan

Er zijn tal van voordelen die je bedrijf kan hebben bij het verhuizen naar de cloud. Of je nu voor publiek, hybride of private kiest: we [...]

4 technologieën die een grote impact gaan hebben op de klantenservice

januari 24th, 2019|Reacties uitgeschakeld voor 4 technologieën die een grote impact gaan hebben op de klantenservice

Bedrijven groeien met de technologie mee (hard!) en zo groeit de manier waarop ze met hun klanten communiceren ook weer mee. Vandaag de dag zijn er [...]

1102, 2019

3 manieren om werknemers te beschermen tegen phishing

februari 11th, 2019|Reacties uitgeschakeld voor 3 manieren om werknemers te beschermen tegen phishing

Maar liefst 42% van de bedrijven zegt dat zijn werknemers slachtoffer zijn geworden van een phishing-aanval, blijkt uit onderzoek van EdgeWave. Ook blijkt dat 92 procent van de cybercriminaliteit begint [...]

Whitepapers