Recente blogs

  • CIO nieuwe rollen

De toekomst van IT leiderschap: vijf nieuwe I’s voor de CIO

augustus 23rd, 2019|Reacties uitgeschakeld voor De toekomst van IT leiderschap: vijf nieuwe I’s voor de CIO

Dacht je dat de rollen van IT leiders de afgelopen jaren flink zijn veranderd? Hou je dan nog maar even vast. De komende jaren zal het IT leiderschap nog een aantal nieuwe vormen aannemen, met [...]

  • cybercrime-fighters

Maak cybercrime fighters van je werknemers

augustus 14th, 2019|Reacties uitgeschakeld voor Maak cybercrime fighters van je werknemers

Cybersecurity moet in elke organisatie top of mind zijn. Elke dag krijgen bedrijven te maken met phishing, malware, ransomware en hacking en dat betekent dat het nu belangrijker dan ooit is om te investeren [...]

  • customer experience strategieën

10 customer experience strategieën voor 2020

augustus 12th, 2019|Reacties uitgeschakeld voor 10 customer experience strategieën voor 2020

CIO's worden steeds vaker gevraagd te helpen met het aantrekken, managen en ondersteunen van klanten. We hebben een aantal customer experience strategieën verzameld die de klantervaring van je bedrijf verbeteren en daarnaast ook nog [...]

  • hackers-verstoppen

7 verrassende plekken waar hackers zich verstoppen

augustus 9th, 2019|Reacties uitgeschakeld voor 7 verrassende plekken waar hackers zich verstoppen

Van koelkasten tot thermostaten: het Internet of Things heeft allerlei apparaten slim gemaakt. Maar terwijl deze technologie steeds populairder wordt, zien hackers ook nieuwe manieren om te profiteren. Dit betekent dat we een stuk waakzamer [...]

  • cloud telefonie

Hoe cloud telefonie bedrijven gaat redden

augustus 7th, 2019|Reacties uitgeschakeld voor Hoe cloud telefonie bedrijven gaat redden

5% van de bedrijven gaat in de eerste vijf jaar ten onder en 80% redt het niet tot tien jaar. Harde cijfers, maar er zijn een aantal duidelijke redenen waarom veel bedrijven hun hoofd niet [...]

  • IT begrijpelijk maken voor eindgebruikers

IT begrijpelijk maken voor eindgebruikers: zo doe je dat

augustus 2nd, 2019|Reacties uitgeschakeld voor IT begrijpelijk maken voor eindgebruikers: zo doe je dat

Stel je eens voor hoe makkelijk het zou zijn als de eindgebruikers binnen je bedrijf de IT-afdeling ook echt zouden begrijpen en een klein beetje computerkennis hadden. We hebben tips voor je om IT begrijpelijk [...]

  • customer experience strategieën

10 customer experience strategieën voor 2020

augustus 12th, 2019|Reacties uitgeschakeld voor 10 customer experience strategieën voor 2020

CIO's worden steeds vaker gevraagd te helpen met het aantrekken, managen en ondersteunen van klanten. We hebben een aantal customer experience strategieën verzameld die de [...]

De 10 meest vervelende uitspraken van klantenservicemedewerkers

juli 29th, 2019|Reacties uitgeschakeld voor De 10 meest vervelende uitspraken van klantenservicemedewerkers

De klantenservice: we hebben er vaak een haat-liefdeverhouding mee. Je hebt ze nodig, maar helaas zorgen ze vaak voor frustraties. Van irritante keuzemenu's tot medewerkers [...]

  • media monitoring

6 redenen waarom media monitoring cruciaal is voor je organisatie

juli 15th, 2019|Reacties uitgeschakeld voor 6 redenen waarom media monitoring cruciaal is voor je organisatie

Weten wat er om je heen gebeurt is de eerste stap naar langere termijn succes. Media monitoring helpt je up-to-date te blijven bij de laatste trends [...]

  • vriendelijkere-klantervaring

In 3 stappen naar een vriendelijkere klantervaring

juni 20th, 2019|Reacties uitgeschakeld voor In 3 stappen naar een vriendelijkere klantervaring

We horen steeds vaker dat de klantenservice wordt gezien als onderscheidende factor van het bedrijf. Maar wat betekent dat nou eigenlijk? Hoe zorg je ervoor dat [...]

  • klantervaring met small data

Small data is de sleutel naar een fantastische klantervaring

april 11th, 2019|Reacties uitgeschakeld voor Small data is de sleutel naar een fantastische klantervaring

In het tijdperk van digitale transformatie is klantinzicht van een 'leuk om te hebben' naar een eerste levensbehoefte voor een goede klantervaring geëvolueerd. Vandaag de dag [...]

  • 2019-OBI4wan-publishing-1

Tips voor een beter reputatiemanagement

maart 21st, 2019|0 Comments

We zijn tegenwoordig dol op data. Van bezoekersstatistieken tot reputatiescore tot de NPS en de mediawaarde: we hebben inmiddels zoveel data dat we vaak het overzicht [...]

  • CIO nieuwe rollen

De toekomst van IT leiderschap: vijf nieuwe I’s voor de CIO

augustus 23rd, 2019|Reacties uitgeschakeld voor De toekomst van IT leiderschap: vijf nieuwe I’s voor de CIO

Dacht je dat de rollen van IT leiders de afgelopen jaren flink zijn veranderd? Hou je dan nog maar even vast. De komende jaren zal het [...]

  • IT begrijpelijk maken voor eindgebruikers

IT begrijpelijk maken voor eindgebruikers: zo doe je dat

augustus 2nd, 2019|Reacties uitgeschakeld voor IT begrijpelijk maken voor eindgebruikers: zo doe je dat

Stel je eens voor hoe makkelijk het zou zijn als de eindgebruikers binnen je bedrijf de IT-afdeling ook echt zouden begrijpen en een klein beetje computerkennis [...]

  • zorgen-van-CIO

Digitale transformatie: de 5 grootste zorgen van CIO’s

juli 23rd, 2019|Reacties uitgeschakeld voor Digitale transformatie: de 5 grootste zorgen van CIO’s

Digitale transformatie projecten vinden hun weg in het grootste deel van de organisaties, maar met technologische veranderingen komen ook een aantal uitdagingen voor CIO's en andere [...]

  • software updates

Waarom je regelmatig software updates uit moet voeren

juli 22nd, 2019|Reacties uitgeschakeld voor Waarom je regelmatig software updates uit moet voeren

Elke software heeft regelmatig een update nodig. Of het nu om veiligheid, compatibiliteit of nieuwe functionaliteiten gaat: je kunt ze beter niet wegklikken. In dit artikel [...]

  • 5G

5G komt eraan: de vier meest gestelde vragen

juli 10th, 2019|Reacties uitgeschakeld voor 5G komt eraan: de vier meest gestelde vragen

Het gaat niet lang meer duren: 5G komt eraan. Razendsnel internet dat onze levens gaat veranderen. De verwachting is dat de grote Nederlandse providers medio 2020 [...]

  • project-implementatie

6 redenen waarom je project implementatie faalt en hoe je ze voorkomt

juni 17th, 2019|Reacties uitgeschakeld voor 6 redenen waarom je project implementatie faalt en hoe je ze voorkomt

Er zijn tal van redenen waarom een IT project implementatie fout gaat: door gebrek aan planning en bijdrage van het management, het onderschatten van benodigde middelen, [...]

1408, 2019

Maak cybercrime fighters van je werknemers

augustus 14th, 2019|Reacties uitgeschakeld voor Maak cybercrime fighters van je werknemers

Cybersecurity moet in elke organisatie top of mind zijn. Elke dag krijgen bedrijven te maken met phishing, malware, ransomware en hacking en dat betekent dat het nu belangrijker dan [...]

908, 2019

7 verrassende plekken waar hackers zich verstoppen

augustus 9th, 2019|Reacties uitgeschakeld voor 7 verrassende plekken waar hackers zich verstoppen

Van koelkasten tot thermostaten: het Internet of Things heeft allerlei apparaten slim gemaakt. Maar terwijl deze technologie steeds populairder wordt, zien hackers ook nieuwe manieren om te profiteren. Dit betekent [...]

3107, 2019

Hoe FaceApp invloed kan hebben op de veiligheid van je bedrijf

juli 31st, 2019|Reacties uitgeschakeld voor Hoe FaceApp invloed kan hebben op de veiligheid van je bedrijf

De app FaceApp is op dit moment helemaal hot. Hoewel het op het eerste gezicht misschien een leuke app lijkt, kan het de privacy en cyberveiligheid van zowel personen als [...]

Whitepapers

Load More Posts