/Laatste nieuws

Zo draagt je contactcenter bij aan een fantastische klantervaring

Het contactcenter is een belangrijk contactpunt voor klanten. Klanten zoeken toenadering tot callcenters van bedrijven om informatie te achterhalen, problemen op te lossen en - het allerbelangrijkste - producten en diensten te bestellen. Met het optimaliseren van je call- en/of contactcenter kun jij ervoor zorgen dat iédere klant een uitzonderlijke ervaring krijgt. In dit artikel [...]

By |2019-10-07T11:14:44+02:00oktober 7th, 2019|Laatste nieuws, Webcare & social media monitoring|Reacties uitgeschakeld voor Zo draagt je contactcenter bij aan een fantastische klantervaring

7 manieren om creativiteit te boosten bij je I(C)T-team

Creativiteit is de vonk die innovatie stimuleert. Wanneer je een I(C)T-team hebt dat IT-kennis op nieuwe, spannende manieren wil toepassen, dan kan dat op langere termijn voordelen opleveren voor je hele onderneming. Maar hoe bouw je zo'n team? Wij hebben 7 tips voor je verzameld voor het bouwen van een team dat uitdagende kwesties op [...]

By |2019-09-30T14:58:05+02:00september 30th, 2019|Laatste nieuws, Technologie|Reacties uitgeschakeld voor 7 manieren om creativiteit te boosten bij je I(C)T-team

In 5 stappen naar een onweerstaanbare digitale ervaring

De cloudbased contactcenteroplossingen van vandaag de dag maken het bieden van een goede customer experience een stuk makkelijker, ongeacht het kanaal. De echte uitdaging zit hem echter in het bieden van een digitale ervaring die opvalt wanneer er zoveel ruis en keuze is. Multichannel of omnichannel? AI of geen AI? De snelle toename van nieuwe [...]

By |2019-09-23T10:00:45+02:00september 23rd, 2019|Laatste nieuws, Technologie|Reacties uitgeschakeld voor In 5 stappen naar een onweerstaanbare digitale ervaring

De digitale werkplek: een complete gids

De dagen dat een werkplek een fysieke ruimte was die tijdens kantooruren werd bezet zijn voorbij. Vandaag de dag zijn we altijd verbonden en dat heeft de lijnen tussen het fysieke kantoor en de plaats waar het werk daadwerkelijk plaatsvindt, vervaagd.  Het onderscheid tussen professioneel en privé wordt steeds kleiner en dat betekent dat [...]

By |2019-09-12T08:17:21+02:00september 12th, 2019|Laatste nieuws, Technologie|Reacties uitgeschakeld voor De digitale werkplek: een complete gids

AI in het MKB: wees niet te gehaast

AI is hot. Het geeft tal van nieuwe inzichten, technologieën en gaat ons werk een stuk makkelijker maken. Toch adviseren AI-strategen kleine bedrijven om zich te concentreren op groei en niet op AI op zichzelf. Voorlopig althans. De ROI is op dit moment namelijk nog niet groot genoeg.  Artificial Intelligence (AI) is een blijvertje en [...]

By |2019-09-02T12:21:30+02:00september 2nd, 2019|Laatste nieuws, Technologie|Reacties uitgeschakeld voor AI in het MKB: wees niet te gehaast

De toekomst van IT leiderschap: vijf nieuwe I’s voor de CIO

Dacht je dat de rollen van IT leiders de afgelopen jaren flink zijn veranderd? Hou je dan nog maar even vast. De komende jaren zal het IT leiderschap nog een aantal nieuwe vormen aannemen, met nieuwe I's. Dat betekent dat je als CIO je horizon moet verbreden en nieuwe uitdagingen moet omarmen. Welke I ga [...]

By |2019-08-23T09:07:49+02:00augustus 23rd, 2019|Laatste nieuws, Technologie|Reacties uitgeschakeld voor De toekomst van IT leiderschap: vijf nieuwe I’s voor de CIO

Maak cybercrime fighters van je werknemers

Cybersecurity moet in elke organisatie top of mind zijn. Elke dag krijgen bedrijven te maken met phishing, malware, ransomware en hacking en dat betekent dat het nu belangrijker dan ooit is om te investeren in cyberveiligheid. Het moet de standaard worden en om dat te bereiken zul je van je werknemers cybercrime fighters te [...]

By |2019-08-14T10:37:23+02:00augustus 14th, 2019|Laatste nieuws, Privacy & security|Reacties uitgeschakeld voor Maak cybercrime fighters van je werknemers

10 customer experience strategieën voor 2020

CIO's worden steeds vaker gevraagd te helpen met het aantrekken, managen en ondersteunen van klanten. We hebben een aantal customer experience strategieën verzameld die de klantervaring van je bedrijf verbeteren en daarnaast ook nog eens je digitale transformatie ondersteunen.  Het verbeteren van de klantervaring is het belangrijkste bedrijfsprobleem waarvan directies willen dat IT werkt, [...]

By |2019-08-12T08:41:07+02:00augustus 12th, 2019|Laatste nieuws, Webcare & social media monitoring|Reacties uitgeschakeld voor 10 customer experience strategieën voor 2020

7 verrassende plekken waar hackers zich verstoppen

Van koelkasten tot thermostaten: het Internet of Things heeft allerlei apparaten slim gemaakt. Maar terwijl deze technologie steeds populairder wordt, zien hackers ook nieuwe manieren om te profiteren. Dit betekent dat we een stuk waakzamer moeten zijn. Het zal je verbazen waar hackers allemaal uit kunnen hangen.  Merkloze apps Gebruik je apps van derden? Wees [...]

By |2019-08-09T08:20:40+02:00augustus 9th, 2019|Laatste nieuws, Privacy & security|Reacties uitgeschakeld voor 7 verrassende plekken waar hackers zich verstoppen

Hoe cloud telefonie bedrijven gaat redden

5% van de bedrijven gaat in de eerste vijf jaar ten onder en 80% redt het niet tot tien jaar. Harde cijfers, maar er zijn een aantal duidelijke redenen waarom veel bedrijven hun hoofd niet boven water kunnen houden: magere financiering en slecht management, om er maar een paar te noemen. Gelukkig is er één [...]

By |2019-10-15T10:28:47+02:00augustus 7th, 2019|Communicatie, Laatste nieuws|Reacties uitgeschakeld voor Hoe cloud telefonie bedrijven gaat redden