Home/Laatste nieuws

Call center scripts: wanneer gebruik je ze?

Een klantenservice team bestaat meestal uit verschillende mensen, met verschillende achtergronden. Dit kan riskant zijn. Nieuwe of onervaren collega’s weten bijvoorbeeld niet wat ze in bepaalde situaties moeten zeggen en zouden hierdoor verkeerd op de klant kunnen reageren. Dit laatste kan ervoor zorgen dat de klant zich niet geholpen voelt. Daarom werken de meeste organisaties [...]

Door |2019-12-12T10:48:48+01:00december 12th, 2019|Communicatie, Laatste nieuws|Reacties uitgeschakeld voor Call center scripts: wanneer gebruik je ze?

Hoe maak je jouw support team klaar voor de feestdagen?

Inmiddels is het alweer december en staan de feestdagen voor de deur. Het laatste wat je klanten rond deze tijd willen is uren lang in de wacht hangen of telkens doorverbonden worden zonder antwoord op hun vraag. Is jouw support team al klaar voor de feestdagen? Als bedrijf wil je er zeker van zijn dat [...]

Door |2019-12-11T14:24:43+01:00december 10th, 2019|Laatste nieuws, Technologie|Reacties uitgeschakeld voor Hoe maak je jouw support team klaar voor de feestdagen?

DeLaMar Theater: flexibeler werken met Swyx

Het DeLaMar Theater in Amsterdam opende voor het eerst op 28 november 2010. Het theater is gebouwd op een historische locatie waar Amsterdammers al sinds 1840 komen om elkaar te ontmoeten. Een aantal jaar later werd er toen precies op die locatie een theater gebouwd dat het Nieuwe DeLaMar Theater werd genoemd. Dit theater bestond [...]

Door |2019-12-06T14:25:03+01:00december 6th, 2019|Laatste nieuws, Referenties|Reacties uitgeschakeld voor DeLaMar Theater: flexibeler werken met Swyx

Dit zijn de 11 ICT-trends voor 2020

Het jaar is weer bijna voorbij. Wij hebben niet stil gezeten, maar de technologie ook niet. Voor 2020 staan er weer een aantal nieuwe ICT-trends klaar. Al zo’n 10 jaar zijn we bezig met 3D printen, maar vooral in de laatste jaren zien we dat hiermee grote stappen gemaakt worden. Hetzelfde geldt voor onder andere [...]

Door |2019-12-10T08:44:19+01:00december 6th, 2019|Laatste nieuws, Technologie|Reacties uitgeschakeld voor Dit zijn de 11 ICT-trends voor 2020

Bellen vanuit je browser met 3CX update 4 Alpha

3CX heeft een nieuwe update gelanceerd en die maakt ons leven weer een klein beetje makkelijker. Met de 4 Alpha update kun je nu gemakkelijk bellen en gebeld worden vanuit je webbrowser, zonder dat je de browser ook daadwerkelijk open hebt staan. Deze update zorgt ervoor dat je vanuit elk scherm eenvoudig kunt uitbellen. De [...]

Door |2019-12-02T10:05:27+01:00december 2nd, 2019|Communicatie, Laatste nieuws|Reacties uitgeschakeld voor Bellen vanuit je browser met 3CX update 4 Alpha

Beveiliging van je smartphone moet standaard zijn

Nederlanders worden steeds bewuster van smartphonebeveiliging, blijkt uit een artikel van Telecompaper. Toch zijn er maar enkele Nederlanders die daadwerkelijk maatregelen treffen om zich te beschermen tegen de mogelijke gevaren die op de loer liggen op een smartphone, zoals virussen, hackers, malware of verlies of diefstal. Over het algemeen lijken mannen zich meer bewust te zijn van [...]

Door |2019-11-28T15:13:23+01:00november 28th, 2019|Laatste nieuws, Privacy & security|Reacties uitgeschakeld voor Beveiliging van je smartphone moet standaard zijn

Goodbye OZMO: per 1 januari 2020 gaan we verder als Destiny

Het is je vast niet ontgaan: OZMO cloud communications is afgelopen juni onderdeel geworden van de Belgisch-Nederlandse telecomleverancier Destiny. Naast OZMO zijn ook Motto Communications en DSD Business Internet onderdeel van de Nederlandse groep. Per 1 januari 2020 gaan we alledrie verder onder de naam Destiny. Geen paniek: afgezien van de naam verandert er voor klanten [...]

Door |2019-11-26T11:43:32+01:00november 22nd, 2019|Laatste nieuws, OZMO nieuws|Reacties uitgeschakeld voor Goodbye OZMO: per 1 januari 2020 gaan we verder als Destiny

10 redenen waarom je software project vertraagt

Ondanks alle inspanningen om software-ontwikkeling te verbeteren met nieuwe methodologieën en tools, lopen projecten helaas nog vaak vertraging op door bureaucratie, nieuwe eisen en de aard van de code. Douglas Hofstadter, van oudsher computerprogrammeur en auteur van Gödel, Escher, Bach, vatte zijn ervaring in de computerloopgraven samen op CIO.com: het duurt altijd langer dan je [...]

Door |2019-11-21T09:09:31+01:00november 21st, 2019|Laatste nieuws, Technologie|Reacties uitgeschakeld voor 10 redenen waarom je software project vertraagt

Vergeet je klant niet

14% van de bedrijven beweert dat klantgerichtheid het meest belangrijke is binnen een bedrijf. Dat blijkt uit een rapport van CMO Council. Helaas geeft maar 11% van de bedrijven aan dat zij denken dat hun klanten hetzelfde denken. De meeste bedrijven hebben goede bedoelingen en willen hun klanten zo goed mogelijk van dienst zijn. Bedrijven willen [...]

Door |2019-11-19T09:21:54+01:00november 19th, 2019|Communicatie, Laatste nieuws|Reacties uitgeschakeld voor Vergeet je klant niet

Klantenservice: ongekend populair

Steeds vaker zoeken we zelf onze online zaken uit om ze af te handelen. Desondanks werken er steeds meer mensen in de klantenservice dan in de afgelopen jaren. Klanten hebben behoefte aan snel en persoonlijk contact, dus nemen ze contact op met de klantenservice, wordt verteld in het AD. In 2015 waren er ongeveer 140.000 [...]

Door |2019-11-15T09:42:25+01:00november 15th, 2019|Laatste nieuws, Webcare & social media monitoring|Reacties uitgeschakeld voor Klantenservice: ongekend populair