“Hallo, met wéér een andere medewerker….”

Herkenbaar? Je hebt ondersteuning nodig want je begrijpt iets niet en nu ben je voor de derde keer doorverbonden binnen één organisatie. Je hebt inmiddels drie verschillende medewerkers aan de telefoon gehad die elkaar niet eens leken te kennen en je moest elke keer opnieuw je verhaal uitleggen. Loggen? Geen idee. Dat wordt dus je belverkeer optimaliseren.

Belverkeer optimaliseren met iQueue

Hoe vervelend is het als je niet meteen bij de persoon terecht komt die je moet hebben? Of als je bij een supportorganisatie werkt die regelmatig telefoongesprekken aangeboden krijgt van een klant die je al drie keer hebt doorverbonden aan een collega. Dit is voor veel medewerkers niet alleen herkenbaar, maar ook gewoon irritant. Kan dit niet veel slimmer?

Jawel hoor!

De optie “Delivery optimalisation” van de iQueue toepassing  van OZMO maakt hier een einde aan. Naar wens kan een tijdframe worden ingegeven, waarin wordt gekeken welke medewerker de beller het laatst te woord heeft gestaan. Daarnaast kan een maximale wachttijd worden opgegeven voor het individuele gesprek waarbinnen getracht wordt het gesprek af te leveren bij dezelfde medewerker.

De voordelen

  • Met iQueue verhoog je de efficiëntie, terwijl je de kosten verlaagt
  • Je productiviteit krijgt een boost
  • Op alle belangrijke platforms bouw je een duurzame relatie op
  • Je kunt snel reageren op berichten, vragen of klachten
  • De klanttevredenheid neemt toe