Ben je advocaat en op zoek naar een goede cloud telefonie-oplossing? Dan ben je bij OZMO aan het juiste adres. Wij bieden cloudtelefonie voor advocaten, op basis van twee verschillende oplossingen: 3CX en Swyx. Beide toepassingen zijn helemaal naar eigen wens aanpasbaar en bovendien integreerbaar met je eigen bedrijfssoftware of Basenet. 

Nu KPN de stekker uit ISDN trekt, moeten we gaan kijken naar de toekomst. En die toekomst? Die bevindt zich in de cloud. Met cloudtelefonie ben je altijd en overal bereikbaar en je kunt het aanpassen aan je persoonlijke voorkeuren. Zo kun je gebruik maken van gespreksopname, belrapportages en een integratie zodat je meteen de benodigde klantenkaart in beeld krijgt.

Cloudtelefonie voor advocaten: de voordelen

Met cloudtelefonie voor advocaten van OZMO geef je je cliënten net een beetje extra service. Integreer je vaste telefoon met je smartphone en ben echt overal bereikbaar op je zakelijke nummer, ook wanneer je buiten de deur bent. Met vast-mobiel integratie heb je bovendien een goed overzicht van de beschikbaarheid van je collega’s en heb je al je contacten bij de hand.

Cloudtelefonie voor advocaten koppelen aan je CRM-systeem

Door cloudtelefonie te koppelen aan BaseNet, kun je efficiënter en eenvoudiger werken. De koppeling zorgt er tevens voor dat de bereikbaarheid aanzienlijk toeneemt. OZMO zorgt gegarandeerd voor een veilige en betrouwbare oplossing! Hierdoor kun je onder meer:

  • Op basis van nummerherkenning direct zien wie belt – zo kun je alle klanten gepersonaliseerd te woord staan. Boost de klanttevredenheid!
  • De klantkaart komt direct in beeld. Alle relevante gegevens van de klant heb je dus meteen bij de hand
  • Je kunt een gespreksverslag maken in de klantkaart
  • In één oogopslag zie je de belhistorie – wat er met de klant besproken is
  • Je kunt direct vanuit BaseNet gesprekken in de wacht zetten, ophangen en doorverbinden
  • Natuurlijk kun je ook met één klik uitgaand bellen vanuit de klantkaart
  • Terugbelverzoeken voer je eenvoudig in via ‘taken’