Heb je een handelsonderneming en wil je optimaal bereikbaar zijn? Met OZMO cloudtelefonie voor handelsondernemingen vergroot je de bereikbaarheid van je organisatie én bespaar je veel op je belkosten. Daarnaast is het te integreren met je bedrijfssoftware zodat je nooit meer hoeft te zoeken naar de juiste kantinformatie. 

OZMO is meer dan alleen cloud telefonie. Onze telefonie-oplossingen (Swyx en 3CX) combineren alle vormen van bedrijfscommunicatie tot één platform. Mét een gebruiksvriendelijke interface die makkelijk te bedienen is. Met onze oplossingen kun je onderling chatten, je status delen met collega’s, je telefonie met Outlook integreren, vanuit elke toepassing bellen en gesprekken opnemen. En dat is nog niet alles. Een OZMO-gebruiker heeft privileges, wij vinden het namelijk belangrijk dat onze klanten elke dag tevreden zijn.

De OZMO-ervaring van Peter

Peter is manager bij een handelsorganisatie, het bedrijf importeert en exporteert namens haar klanten goederen over de hele wereld. Dagelijks worden schepen geladen en gelost. Vanuit het kantoor worden de opdrachten aangenomen en bevestigd en is er nauw contact met de laad- en losplaatsen van het bedrijf. Veel communicatie loopt via het internet, maar er is ook behoefte aan telefonie om optimale service te kunnen bieden. Na een korte zoektocht kwam hij bij de oplossingen van OZMO uit, die zijn bedrijf naar een hoger plan hebben getild.

Cloudtelefonie voor handelsondernemingen

Wij hebben de telefonie-oplossingen van geïntegreerd met het klantenbestand van Peter, waardoor zijn medewerkers meteen alle actuele informatie van de klant zien met wie ze in gesprek zijn. Daarnaast is onze oplossing ook bij zijn Chinese vestiging geïmplementeerd. Zo kunnen zijn medewerkers onderling met elkaar bellen, zonder dat het gigantisch in de papieren loopt. Ook de conference call optie wordt met regelmaat gebruikt. Dankzij OZMO wordt de afstand tot China ineens een stuk korter.

Peter kan alles in de OZMO omgeving zelf beheren, nieuwe medewerkers makkelijk zelfstandig toevoegen en de gespreksrouteringen past hij ook gemakkelijk zelf aan.

Cloudtelefonie voor handelsondernemingen: altijd bereikbaar

Daarnaast hebben alle medewerkers OZMO mobiel, daardoor is iedereen altijd optimaal bereikbaar. Waar hij of zij ook is, zowel binnen het pand als daarbuiten. De klanttevredenheid is daardoor sterk toegenomen. Je wilt toch allemaal degene aan de telefoon krijgen die je had bedoeld? Dit levert een grote besparing op de communicatiekosten op.