Home/Laatste nieuws/Communicatie

Call center scripts: wanneer gebruik je ze?

Een klantenservice team bestaat meestal uit verschillende mensen, met verschillende achtergronden. Dit kan riskant zijn. Nieuwe of onervaren collega’s weten bijvoorbeeld niet wat ze in bepaalde situaties moeten zeggen en zouden hierdoor verkeerd op de klant kunnen reageren. Dit laatste kan ervoor zorgen dat de klant zich niet geholpen voelt. Daarom werken de meeste organisaties [...]

Door |2019-12-12T10:48:48+01:00december 12th, 2019|Communicatie, Laatste nieuws|Reacties uitgeschakeld voor Call center scripts: wanneer gebruik je ze?

Bellen vanuit je browser met 3CX update 4 Alpha

3CX heeft een nieuwe update gelanceerd en die maakt ons leven weer een klein beetje makkelijker. Met de 4 Alpha update kun je nu gemakkelijk bellen en gebeld worden vanuit je webbrowser, zonder dat je de browser ook daadwerkelijk open hebt staan. Deze update zorgt ervoor dat je vanuit elk scherm eenvoudig kunt uitbellen. De [...]

Door |2019-12-02T10:05:27+01:00december 2nd, 2019|Communicatie, Laatste nieuws|Reacties uitgeschakeld voor Bellen vanuit je browser met 3CX update 4 Alpha

Vergeet je klant niet

14% van de bedrijven beweert dat klantgerichtheid het meest belangrijke is binnen een bedrijf. Dat blijkt uit een rapport van CMO Council. Helaas geeft maar 11% van de bedrijven aan dat zij denken dat hun klanten hetzelfde denken. De meeste bedrijven hebben goede bedoelingen en willen hun klanten zo goed mogelijk van dienst zijn. Bedrijven willen [...]

Door |2019-11-19T09:21:54+01:00november 19th, 2019|Communicatie, Laatste nieuws|Reacties uitgeschakeld voor Vergeet je klant niet

De effecten van de juiste tone of voice

Het is de toon die de muziek maakt. Krijg je een chagrijnige klantenservicemedewerker aan de lijn, dan heeft dat waarschijnlijk direct invloed op je humeur. Dit is andersom net zo. Om een goede klantervaring te bieden, is de tone of voice belangrijker dan ooit. In dit artikel leggen we je uit waarom. In 1967 kwam [...]

Door |2019-10-28T09:09:49+01:00oktober 28th, 2019|Communicatie, Laatste nieuws|Reacties uitgeschakeld voor De effecten van de juiste tone of voice

Hoe cloud telefonie bedrijven gaat redden

5% van de bedrijven gaat in de eerste vijf jaar ten onder en 80% redt het niet tot tien jaar. Harde cijfers, maar er zijn een aantal duidelijke redenen waarom veel bedrijven hun hoofd niet boven water kunnen houden: magere financiering en slecht management, om er maar een paar te noemen. Gelukkig is er één [...]

Door |2019-10-15T10:28:47+02:00augustus 7th, 2019|Communicatie, Laatste nieuws|Reacties uitgeschakeld voor Hoe cloud telefonie bedrijven gaat redden

Is een Bluetooth headset veilig?

Bluetooth headsets zijn er inmiddels zo'n tien jaar, maar toch zijn veel mensen nog terughoudend in het gebruik ervan. Het heeft misschien te maken met er niet willen uitzien als in een sciencefiction film, maar ook met de vraag: is een Bluetooth headset veilig?  Het zit nogal in onze menselijke natuur om ons bij elke [...]

Door |2019-07-31T10:19:02+02:00juli 23rd, 2019|Communicatie, Laatste nieuws|Reacties uitgeschakeld voor Is een Bluetooth headset veilig?

VoIP: wat gebeurt er bij stroomuitval?

Stroomuitval: het blijft een gevreesd onderwerp. Als je een liefhebber bent van traditionele telefonie zul je met weemoed terugdenken aan de tijd van PSTN. Die oude centrales waren net zo betrouwbaar als een Volvo. Maar ook die sterke beestjes konden stuk. Traditionele telefonie was dan niet zo vatbaar voor stroomuitval, maar hoe zit dat eigenlijk [...]

Door |2019-07-31T12:14:20+02:00juni 26th, 2019|Communicatie, Laatste nieuws|Reacties uitgeschakeld voor VoIP: wat gebeurt er bij stroomuitval?

Tips voor een succesvolle adoptie van cloud telefonie bij je werknemers

Het introduceren van nieuwe tools en technologie binnen je bedrijf kan de verkoop verhogen, de productiviteit verbeteren en je helpen om je bedrijfsprocessen beter te organiseren. Maar je werknemers een nieuwe technologie laten adopteren kan soms een uitdaging zijn. Sommige mensen storten zich vol enthousiasme op iets nieuws, anderen gaan er met gestrekt been in. [...]

Door |2019-07-31T13:33:20+02:00juni 3rd, 2019|Communicatie, Laatste nieuws|Reacties uitgeschakeld voor Tips voor een succesvolle adoptie van cloud telefonie bij je werknemers

Telefonische bereikbaarheid: éen op de drie medewerkers belt niet terug

De telefonische bereikbaarheid in Nederland heeft nog veel winst te behalen. Uit onderzoek van Quality Support blijkt dat één op de drie medewerkers niet terugbelt en dat kost organisaties geld. Toch is er ook goed nieuws te melden: de telefonische bereikbaarheid is in 2018 verbeterd ten opzichte van 2019.  Quality Support presenteert elk jaar in [...]

Door |2019-07-23T16:36:10+02:00april 29th, 2019|Communicatie, Laatste nieuws|0 Reacties

Waarom VoIP de toekomst van telefonie is

Overweeg je om over te stappen naar VoIP? Er zijn een aantal goede redenen waarom dat een goed idee is. VoIP is de toekomst en als je niet overstapt is de kans groot dat je achter zult gaan lopen op je concurrenten.  Uit onderzoek van WhaTech blijkt dat de VoIP-markt in 2022 $194 miljard waard [...]

Door |2019-05-20T16:56:47+02:00april 2nd, 2019|Communicatie, Laatste nieuws|Reacties uitgeschakeld voor Waarom VoIP de toekomst van telefonie is