Communicatie

//Communicatie

7 redenen om in de ICT te gaan werken

IT & ICT zijn progressieve en constant veranderende industrieën. Als je altijd al graag met computers werkte, is een baan in de ICT-sector misschien wel het beste pad om te bewandelen. In dit artikel vind je zeven redenen om in de ICT te gaan werken. Of je nu geïnteresseerd bent in technische support, netwerkbeheer of [...]

By |2019-06-11T08:38:40+02:00juni 3rd, 2019|Communicatie, Laatste nieuws|Reacties uitgeschakeld voor 7 redenen om in de ICT te gaan werken

Tips voor een succesvolle adoptie van cloud telefonie bij je werknemers

Het introduceren van nieuwe tools en technologie binnen je bedrijf kan de verkoop verhogen, de productiviteit verbeteren en je helpen om je bedrijfsprocessen beter te organiseren. Maar je werknemers een nieuwe technologie laten adopteren kan soms een uitdaging zijn. Sommige mensen storten zich vol enthousiasme op iets nieuws, anderen gaan er met gestrekt been in. [...]

By |2019-06-05T09:19:32+02:00juni 3rd, 2019|Communicatie, Laatste nieuws|Reacties uitgeschakeld voor Tips voor een succesvolle adoptie van cloud telefonie bij je werknemers

Telefonische bereikbaarheid: éen op de drie medewerkers belt niet terug

De telefonische bereikbaarheid in Nederland heeft nog veel winst te behalen. Uit onderzoek van Quality Support blijkt dat één op de drie medewerkers niet terugbelt en dat kost organisaties geld. Toch is er ook goed nieuws te melden: de telefonische bereikbaarheid is in 2018 verbeterd ten opzichte van 2019.  Quality Support presenteert elk jaar in [...]

By |2019-06-07T16:32:28+02:00april 29th, 2019|Communicatie, Laatste nieuws|0 Comments

Waarom VoIP de toekomst van telefonie is

Overweeg je om over te stappen naar VoIP? Er zijn een aantal goede redenen waarom dat een goed idee is. VoIP is de toekomst en als je niet overstapt is de kans groot dat je achter zult gaan lopen op je concurrenten.  Uit onderzoek van WhaTech blijkt dat de VoIP-markt in 2022 $194 miljard waard [...]

By |2019-05-20T16:56:47+02:00april 2nd, 2019|Communicatie, Laatste nieuws|Reacties uitgeschakeld voor Waarom VoIP de toekomst van telefonie is

6 redenen om naar de cloud te gaan

Er zijn tal van voordelen die je bedrijf kan hebben bij het verhuizen naar de cloud. Of je nu voor publiek, hybride of private kiest: we hebben een aantal voordelen op een rijtje gezet van het verhuizen van je bedrijfs ICT naar de cloud.  1. Voorspelbare budgetering Voor de cloud betaal je een vast bedrag [...]

By |2019-04-05T12:04:02+02:00maart 21st, 2019|Communicatie, Laatste nieuws, Technologie|Reacties uitgeschakeld voor 6 redenen om naar de cloud te gaan

Nieuw: call detail records (CDR) in myOZMO

Een nieuw jaar, een nieuwe functie in myOZMO. Vanaf nu is het mogelijk om je belstatistieken (CDR) te bekijken. Benieuwd welke medewerker het meest belt of wie het snelst de telefoon opneemt? Je vindt het allemaal in onze CDR.  Je vindt je statistieken onder het tabblad CDR's in de navigatiekolom in myOZMO. Onder het tabblad [...]

By |2019-04-01T16:51:47+02:00januari 7th, 2019|Communicatie, Laatste nieuws, OZMO nieuws|Reacties uitgeschakeld voor Nieuw: call detail records (CDR) in myOZMO

4 manieren waarop leiders het teammoreel verstoren

Leiding geven is niet eenvoudig. Wil je je team productief en gemotiveerd houden? Zorg er dan voor dat je onderstaande skills hebt bijgepoetst.  Projectmanagers weten als geen ander dat er een gigantische hoeveelheid mentale en fysieke energie nodig is om een team gemotiveerd te houden. Desondanks hebben sommige projectleiders of managers geen enkel idee hoeveel [...]

By |2019-03-21T10:21:52+02:00december 14th, 2018|Communicatie, Laatste nieuws|Reacties uitgeschakeld voor 4 manieren waarop leiders het teammoreel verstoren

Je klantvriendelijkheid aan de telefoon vergroten

Heb je weleens stil gestaan bij hoe je een goed telefoongesprek voert? Vaak is een telefoongesprek het eerste echte contact dat een klant heeft met je bedrijf. Niets is voor die klant zo vervelend als een telefoongesprek dat niet lekker loopt of een klant die met een ontevreden gevoel ophangt. Hoe kun je jouw klantvriendelijkheid [...]

By |2019-04-01T16:31:35+02:00december 10th, 2018|Communicatie, Laatste nieuws, Webcare & social media monitoring|Reacties uitgeschakeld voor Je klantvriendelijkheid aan de telefoon vergroten

Telefoonangst? Zo kom je er vanaf

Natuurlijk, de belfunctie op je telefoon is allang niet meer de belangrijkste taak van het ding. Hij komt vast na Facebook, Google en Whatsapp, maar het is nog steeds niet iets wat je altijd kunt vermijden. Vooral niet in het zakenleven. Een telefoontje is net wat persoonlijker en vaak net wat sneller. Maar wat doe [...]

By |2019-04-01T16:17:56+02:00november 27th, 2018|Communicatie, Laatste nieuws|Reacties uitgeschakeld voor Telefoonangst? Zo kom je er vanaf

Week van de Werkstress: zo vergroot je het werkplezier van je werknemers

Deze week is de Week van de Werkstress. Uit onderzoek van TNO blijkt dat ongezonde werkstress kan worden voorkomen door het werkplezier te vergroten. Om die reden staat de vijfde Week van de Werkstress het werkplezier centraal. Werkplezier kan onder andere worden verkregen door flexibel werken. Wil je het werkplezier van werknemers vergroten? We geven [...]

By |2019-04-01T15:56:02+02:00november 12th, 2018|Communicatie, Laatste nieuws|Reacties uitgeschakeld voor Week van de Werkstress: zo vergroot je het werkplezier van je werknemers