Bij OZMO houden we niet van traditioneel. Wel houden we van kijken naar de toekomst. Dat betekent dat we bij alles wat we doen kijken of het innovatiever, beter en vriendelijker kan. Eén van onze speerpunten is dan ook op maat gemaakte telefonie koppelingen met bedrijfssoftware. De Faster Forward telefonie koppeling is er daar een van.

OZMO’s Swyx VoIP (Voice over IP, oftewel cloud telefonie) software heeft de ongekende mogelijkheid om te integreren met andere informatiesystemen. OZMO heeft nu de handen ineengeslagen met Faster Forward en een unieke koppeling ontwikkeld tussen OZMO cloud telefonie en de ERP-software Elements van Faster Forward.

Over Elements

Elements is een online ERP (Enterprise Resource Planning) systeem, waarmee alle afdelingen binnen het bedrijf worden ondersteund. Hierdoor heb je geen andere programma’s nodig voor de bedrijfsactiviteiten. In Elements werk je met klantdossiers waarin alles wat met klanten te maken heeft centraal verzameld is. Denk bijvoorbeeld aan productoverzichten, documentbeheer, taakbeheer en (e-mail)communicatie. Iedere werknemer werkt vanuit Elements, veilig en online in de cloud.

Faster Forward telefonie koppeling

Door cloud telefonie te koppelen aan Elements kunnen financiële dienstverleners (zoals hypotheekadviseurs of verzekeraars) alle telefoniezaken direct regelen vanuit Elements. Voorheen was het enkel mogelijk om vanuit een telefoongesprek op een knopje te drukken, waarna het klantendossier opende.

Voordelen

De nieuwe koppeling heeft veel meer voordelen. Met OZMO’s koppeling voor Elements kun je alle telefoniezaken direct regelen vanuit Elements:

  • Bij een inkomend gesprek wordt de klant direct herkend. Nooit meer “Sorry, met wie spreek ik?” maar meteen “Goedemiddag meneer Jansen, wat kan ik voor u doen?”;
  • Het dossier van de klant is één klik verwijderd van je telefoongesprek. Onder de relevante klantgegevens die in beeld komen bij een inkomende oproep, vind je de button ‘open dossier’. Hiermee open je het volledige dossier van de klant;
  • Medewerkers kunnen vanuit Elements bellen naar de gewenste klant met één klik. Geen handmatige telefoonnummers meer invoeren dus!;
  • Klanttevredenheid wordt verhoogd door gepersonaliseerde communicatie;
  • De integratie is live (geen import, export);
  • Plug & Play: de installatie is eenvoudig en kan meteen worden gebruikt;
  • Medewerkers kunnen veel efficiënter werken. Ze zien meteen wie er belt en kunnen snel schakelen naar het klantendossier;
  • De koppeling wordt ondersteund door Faster Forward

Lees hier meer over de koppeling met Elements

Neem contact met ons op voor een gratis demo of meer informatie

Op zoek naar een andere koppeling? Klik hier