Veel bedrijven maken nog gebruik van vaste openingstijden (en sluitingstijden) op hun telefooncentrale. Vaak omdat ze geen keuze hebben – de functionaliteit ontbreekt simpelweg. OZMO hanteert flexibele openings- en sluitingstijden bij flexibele beschikbaarheid van ingelogde gebruiker; vroeger starten, later stoppen, ‘s avonds thuiswerken, zelfs web chat wordt automatisch beschikbaar! Met gespreksroutering kun je het gemakkelijk zelf regelen.

Efficiëntie, tijd winnen dus, is belangrijk. De drukte die toeneemt, maar ook afleiding die op de loer ligt, maakt dat er veel tijdwinst te behalen valt. Bij OZMO werken we daarom met een belplan – call routing. Daarom heb je als OZMO-klant de mogelijkheid om zelf een keuzemenu voor alle inkomende oproepen samen te stellen en aan te passen – Je kent het wel: Kies 1 voor afdeling sales, kies 2 voor afdeling finance, kies 3 voor marketing, …

Belplan & keuzemenu

Een goed keuzemenu bevordert zowel de bereikbaarheid van een organisatie als de efficiëntie voor medewerkers. Bovendien worden inkomende oproepen direct doorverbonden met de juiste persoon of afdeling. Geen oproepen meer die niet voor jou bestemd zijn, en de beller heeft direct de juiste persoon aan de telefoon – Optimale communicatie en flexibele bereikbaarheid! Werk je vanaf een andere locatie? Of neem je een dagje vrij van werk, maar moet je wel bereikbaar zijn voor je klanten? Met OZMO blijf je bereikbaar, wanneer je wilt!

gespreksroutering

Gespreksroutering

De grafische ECR module maakt het mogelijk om de meest complexe gespreksroutering in te richten en beheren, waardoor je bereikbaarheid vergroot wordt. Voor elke situatie kun je een telefonische actie vast te leggen in je belplan. De beheerder kan zo elke gespreksroutering inbrengen of wijzigen. Hiervoor werkt OZMO met een grafische module – waar tevens de gespreksroutering visueel kan worden weergegeven – waarmee je eenvoudig complexe beslissingen, handelingen en acties toewijst aan inkomende oproepen.

De OZMO Module voor gespreksroutering weet welke medewerkers zijn aangemeld en wat hun status is – dat maakt het ook mogelijk om gesprekken af te leveren op basis van beschikbaarheid! Dit voorkomt onnodig rinkelen van toestellen op lege werkplekken en gesprekken worden sneller beantwoord.

Lees meer…