iQueue versie 8.1 beschikbaar!

Met iQueue kan iedereen een multi-channel contact master worden. iQueue versie 8.1 is nu te downloaden! Nieuwe klanten kunnen direct gebruikmaken van de nieuwste versie en bestaande klanten kunnen uiteraard eenvoudig geüpdate worden. Tevens krijgen huidige iQueue gebruikers met client-versie V8.0.1.2 de nieuwe client-versie 8.1.0.0.

iQueue is een add-on voor OZMO-, Swyx- of Skype for Business gebruikers en maakt het stroomlijnen van communicatie super eenvoudig. Deze Klant Contact Center tool zorgt ervoor dat alle communicatie – van telefonie tot web chat – direct wordt gedistribueerd naar de juiste medewerker(s). Hierdoor ontvang je nooit meer telefoon die niet voor jou bestemd is en kun je voor diverse communicatiekanalen, zoals Twitter, WhatsApp en Web chat, pushberichten ontvangen in de iQueue taskbar. Kijk voor meer informatie op www.intratel.nl.

Near Roadmap

  • V8.1.0.1: WhatsApp ondersteuning
  • V8.1.0.2: Bug fixing and small improvements release
  • V8.1.0.3: New reports for Twitter, WebChat & WhatsApp!

Pricing van de kanalen is te vinden in onze QuoteOnline offerte-tool.

Download nu de nieuwste versie iQueue versie 8.1 hier.