iQueue Versie 8 gelanceerd

OZMO heeft iQueue Versie 8 gelanceerd. In deze nieuwe versie van onze Kant Contact Center toepassing zijn veel verbeteringen doorgevoerd. 

iQueue is een add-on voor OZMO-, Swyx- of Skype for Business gebruikers en maakt het stroomlijnen van communicatie super eenvoudig. Deze Klant Contact Center tool zorgt ervoor dat alle communicatie – van telefonie tot web chat – direct wordt gedistribueerd naar de juiste medewerker(s). Hierdoor ontvang je nooit meer telefoon die niet voor jou bestemd is en kun je voor diverse communicatiekanalen, zoals Twitter, WhatsApp en Web chat, pushberichten ontvangen in de iQueue taskbar.

Nieuwe functies in iQueue Versie 8:

  • Drag & Drop voor gebruikers om beschikbaarheid te wijzigen;
  • Met één muisklik Change Skill Based groepen indelen;
  • Live prestatie overzichten
  • Beheerdersprofielen met instelbare rechten op onderdelen
  • iQueue configureren met de nieuwe iQueue Wizard
  • Automatische update voor alle software onderdelen
 …en nog heel veel andere nieuwe verbeteringen!

Updates in iQueue Versie 8

  1. iQueue via OZMO hosted: verzoek indienen via OZMO Partners.
  2. iQueue via eigen server: downloaden via Download iQueue Versie 8.

 Leveringsvoorwaarden

  • In Nederland is iQueue alleen beschikbaar voor OZMO Partners!
  • Overige partners en klanten kunnen voor meer informatie & voor het testen van software contact opnemen via +31 413 741 741.