iQueue begon ooit als een handige tool waarmee inkomende oproepen gedistribueerd worden naar de juiste medewerker of afdeling (call routing). Inmiddels is iQueue echter uitgebreid tot ijzersterke multi-channel tool, waar naast telefonie, ook webchat, social media en e-mail in is geïntegreerd. Benieuwd hoe het werkt? Doe mee aan ons iQueue webinar!

De voordelen in een notendop:

  • Nooit meer telefoon ontvangen die niet voor jou bestemd is;
  • Eenvoudige call routing mogelijkheden op basis van o.a. skill-based, longest idle, etc.;
  • Als team snel reageren op inkomende e-mails, webchat- en social media berichten;
  • Inclusief geleverd met rapportagetool voor alle relevante statistieken in overzichtelijke rapporten;
  • Inclusief geleverd met CDR-manager – waar alle gesprekken worden opgeslagen en je gesprekken terug kunt luisteren;
  • Efficiënter werken, kosten reduceren & klanttevredenheid verhogen!

iQueue webinar

Weten hoe het werkt, wat de mogelijkheden zijn, of gewoon nieuwsgierig hoe het er allemaal uitziet? Schrijf je dan in voor het iQueue webinar op 28 oktober, 10.00 – 11.30u (gratis!).

Stuur een e-mail naar sales@ozmo.nl met je naam + bedrijfsnaam en ontvang de inloggegevens om deel te nemen aan het webinar.