Het is zover: de nieuwe website van Intratel  staat online. Hierop is alles te vinden over onze unieke klantcontact center tool iQueue. In Nederland wordt deze oplossing exclusief gedistribueerd door OZMO en — groot voordeel voor onze partners — is het exclusief leverbaar door OZMO partners.

iQueue is uitgebreid en daarom nu nog handiger. Om niet achter te blijven in het online medialandschap wat steeds groter — en belangrijker — wordt, is het van belang om snel te reageren en schakelen om zo (potentiële) klanten tevreden te stellen. Wij zien kansen en willen deze benutten — het managen van deze online wereld net iets gemakkelijker maken. Zeker voor onze partners. En juist daarom willen wij graag dat onze partners met ons meegroeien. iQueue maakt heel gemakkelijk van iedereen een contact master.

No questions and comments will be left unanswerd. Just full follow-ups – every single time.

Zowel in Nederland als op de internationale markt maakt iQueue momenteel een explosieve groei door. De nieuwe website is daarom gefocust op de oplossing iQueue en Engelstalig ingericht. Uiteraard is de oplossing in meerdere talen beschikbaar.

Nieuwsgierig naar onze klantcontact center tool?

iQueue is verkrijgbaar als hosted oplossing. Nieuwsgierig? In de huidige tool kunt u al gebruikmaken van telefonie — om zo automatisch inkomende oproepen naar de juiste medewerkers door te verbinden en efficiënter te werken. In Q1 (2016) wordt iQueue volledig aangeboden als multi-channel tool, maar u kunt nu al een goede indruk krijgen via onze website voor alle beschikbare en toekomstige mogelijkheden. Tot slot bieden we uiteraard consultancy aan in vorm van trainingen en implementatie. Meer informatie? Neem contact met ons op!

Core Features, benefits & road map

Naast streamlined call routing, biedt onze multi-channel tool straks ook web chat-, social- en e-mail (notificatie) mogelijkheden. Een integratie met de meest geavanceerde en veelzijdige Unified Communication (UC) systemen — Swyx en OZMO.

Met iQueue weet u zeker dat:

  • Medewerkers telefoon ontvangen die voor hen bestemd is. Richt diverse telefoonwachtrijen in die exclusief gelinkt kunnen worden aan en binnenkomen op specifieke teams of afdelingen.
  • E-mail, web chat of voice mail niet over het hoofd wordt gezien. Ontvang instant notificaties wanneer een nieuw bericht binnenkomt — waar het ook vandaan komt. Er kan snel en gemakkelijk worden gereageerd op inkomende berichten en mogelijke klachten.
  • Antwoorden op sociale media zo effectief mogelijk kan gebeuren. Medewerkers ontvangen een notificatie wanneer uw bedrijf wordt genoemd, wat de mogelijkheid biedt om direct te reageren. Hierdoor kan een goede reputatie op alle grote platformen worden opgebouwd en onderhouden.
  • Werken efficiënter wordt en kosten gereduceerd worden. Én de kantoorproductiviteit wordt automatisch verhoogd.
  • De klanttevredenheid hoger wordt en het werken hiervoor gemakkelijker.