OZMO Klanttevredenheidsonderzoek: de resultaten

Wij van OZMO willen het altijd weer net iets beter doen. Om in kaart te brengen wat belangrijk is voor onze klanten en partners, waar onze verbeterpunten liggen én hoe we onze dienstverlening kunnen verbeteren, hebben we een klanttevredenheidsonderzoek opgesteld. We waren zelf erg nieuwsgierig naar de resultaten en we kunnen ons voorstellen dat jullie nog nieuwsgieriger zijn. 

Om te beginnen willen we graag nóg transparanter zijn. Daarom presenteren wij je graag de resultaten van ons klanttevredenheidsonderzoek. Bovendien hebben we een concreet actieplan opgesteld om ervoor te zorgen dat partners en klanten niet alleen gelukkig zijn met ons, maar ook gelukkig blijven en alleen maar gelukkiger worden. OZMO’s actieplan is daarom gebaseerd op de feedback die we hebben gekregen van onze partners en klanten.

OZMO klanttevredenheidsonderzoek

In een periode van ongeveer drie maanden hebben we zoveel mogelijk data verzameld. In totaal hebben bijna tweehonderdvijftig participanten meegewerkt waarop de resultaten zijn gebaseerd, nogmaals dank hiervoor! In het rapport lees je de meest belangrijke resultaten en onze actiepunten.

Actiepunten

Wij luisteren graag naar de mening van onze partners & klanten. Daarom was er uiteraard ruime gelegenheid voor alle participanten om aan te geven wat ze goed vinden gaan en wat er juist beter kan. De resultaten lieten regelmatig erg tegengestelde antwoorden zien. Zo vindt de één het prettig om veel informatie toegestuurd te krijgen over nieuwe features of diensten en vindt de ander dat juist niet fijn. We hebben alle antwoorden grondig geanalyseerd en gaan een aantal actiepunten opstellen. Die actiepunten vind je terug in het rapport.

Bekijk hier het rapport 🙂