Belrapportages maken? Dat kan vanaf nu heel erg gemakkelijk!

Vanaf vandaag kunnen OZMO-gebruikers heel eenvoudig belrapportages maken. In iQueue hebben we een zeer uitgebreide rapportagetool geïntegreerd die de totale gespreksstructuur (in- en uitgaande gesprekken) op een gebruiksvriendelijke manier inzichtelijk voor je maakt. 

We kregen steeds vaker het verzoek om een tool die het belverkeer kan monitoren, vandaar dat we deze nieuwe tool hebben ontwikkeld. De nieuwe tool heeft voor jou de volgende voordelen:

  • Maak analyses van in- en uitgaand telefoonverkeer;
  • Bedrijven kunnen de telefoniekosten beheersbaar houden.;
  • Draai eenvoudig overzichtelijke rapporten uit.

Belrapportages maken met iQueue

Heb je weleens zelf een rapport gemaakt met een rapportagetool? Dan zul je vast blij zijn met dit nieuws. Vanaf nu heb je geen uren werk meer om alle data te verzamelen en het te verwerken, want de tool in iQueue doet het voor je. Wij weten precies welke informatie belangrijk voor je is en geven het overzichtelijk weer. Alle statistieken je je maar kunt bedenken — gestroomlijnd in een overzichtelijk rapport. Hoe laat heeft Kim ingelogd? Wie heeft de meeste telefoongesprekken gevoerd? Het is er allemaal. Geen set-up vereist, gewoon instant, complete data. Twee klikken verwijderd.

Er worden een aantal rapporten standaard gegenereerd, dit zijn:
  • Standaardrapportages per dag, week, maand (PDF)
  • Inbound rapporten (samenvatting per iQueue-lijn, Swyx-gebruiker, top 10 langstdurende gesprekken, enzovoorts)
  • Outboud rapporten (samenvatting, per gebruiker, projectnummer, afdeling & bestemming)
  • Rapportages betreft afhandeltijd (samenvatting per gebruiker, per lijn, enzovoorts)

De voorwaarden voor deze tool

De eindgebruiker moet wel beschikken over iQueue versie 7. Mogelijkheden met deze nieuwe toepassing zijn heel uitgebreid en eenvoudig toepasbaar. Een persoonlijke demonstratie of deelname aan een webinar laat alle mogelijkheden zien. Binnenkort worden alle partners uitgenodigd om een Teamviewer-sessie te volgen.

Via de Sales-afdeling, bereikbaar op +31 413 741 741, zijn voorbeeldrapportages op te vragen en kun je meer informatie opvragen over tarieven behorend bij deze rapportagetool.