Nieuw: OBI4wan lanceert OBI Engage app

De nieuwe OBI Engage app voor iOS en Android is live. In de compleet vernieuwde app kun je eenvoudig, realtime en synchroon met je webversie je webcare managen. De app heeft dezelfde look & feel zoals je van de webversie gewend bent. Voortaan kun je altijd met je klanten in contact zijn, waar je ook bent. 

De OBI Engage app heeft veel voordelen voor je organisatie:

✔ Monitor altijd en overal eenvoudig je webcare kanalen
✔ Reageer op Twitter, Facebook en WhatsApp berichten
✔ Zie realtime met welk bericht je collega’s in de webversie en app bezig zijn

 

 

 

Het uiterlijk

De nieuwe app heeft dezelfde look & feel als de vernieuwde webversie van OBI Engage. Alles ziet er gewoon hetzelfde uit, dus je hebt geen extra training nodig om bekend te raken met de app. Daarnaast is de gebruikerservaring verbeterd, je hebt nu minder handelingen nodig om hetzelfde te bereiken. Je kunt voortaan ook direct zien wie een bericht heeft geclaimd, zodat het hele team altijd weet wie aan welk bericht werkt. Je loopt dus nooit meer het risico dat twee mensen op hetzelfde bericht reageren. In de app kun je ook berichten aan de juiste persoon toewijzen.

Publiceren op Instagram

Goed nieuws voor de Instagrammers onder ons: de app heeft een InstaPublish functie. Plan Instagram berichten eenvoudig in via de webversie en ontvang direct een notificatie in de app als het bericht geplaatst moet worden.

Interesse in OBI4wan?

OBI4wan is een hypermoderne webcaretool. Hiermee kun je online media (webcare, messaging, social analytics en content publishing) monitoren en online klantcontact verbeteren. Zo heb je altijd en overal een volledig en nauwkeurig overzicht van miljoenen (inter)nationale berichten en conversaties voor realtime webcare en gerichte monitoring van je organisatie, markt of concurrenten.

Meer lezen over OBI4wan? Download hieronder onze gloednieuwe brochure.

Meer lezen?