OZMO start actie in samenwerking met Arnhem Business & Nijmegen Business

“Goedemiddag, met Jessica, wat kan ik voor u doen? U wilt een creditcard voor uw vakantie aanvragen? Natuurlijk kan dat – Wat is uw klantnummer of naam? Hoe? Ijkenhout? Oh, Ijkhout. Hoe schrijf ik dat? Kunt u het voor me spellen, alstublieft? Oh, meneer Eikhout, momentje…” 

Herkenbaar? Deze klungelige start van een gesprek is helaas nog steeds regelmatig de dagelijkse gang van zaken. Een simpel belletje naar een organisatie kan zo al redelijk wat irritatie opleveren. Klanten worden niet (h)erkend, hoewel dat medewerksters als Jessica moeilijk te verwijten valt – zij kan de gegevens tenslotte enkel oproepen op basis van de informatie die de klant haar geeft.

Klanttevredenheid verhogen

OZMO biedt zakelijke cloud telefonie aan voor MKB en MKB+. De telefooncentrale bevindt zich niet meer op locatie van het bedrijf, maar in één van OZMO’s datacenters – zo heeft elk bedrijf een eigen virtuele cloud centrale. Naast de voordelen die cloud telefonie het meeste kenmerken – flexibel werken, kostenbesparing en efficiëntie – biedt OZMO nog meer geavanceerde mogelijkheden aan die volledig zijn gericht op het verhogen van de klanttevredenheid.

Onbegrensde mogelijkheden

“Onlangs hadden we een bedrijfsuitje naar Madrid. Onze klanten hebben het niet eens gemerkt. Vanuit het hotel waren we gewoon bereikbaar en konden we support leveren”, vertelt Gijs van der Heijden (operationeel directeur van OZMO cloud telefonie). De aanverwante gebruiksvriendelijke Swyx software van OZMO is bovendien voorzien van verschillende integratiemogelijkheden. Hierdoor kan telefonie worden gekoppeld aan bedrijfssoftware, zoals een CRM-systeem waarin medewerkers toegang hebben tot alle klantgegevens. Zo krijgen medewerkers direct relevante klantgegevens in beeld wanneer iemand belt, zodat ze efficiënter kunnen werken en klanten sneller kunnen helpen. Nooit meer “Sorry, mag ik nog een keer uw naam?”, maar meteen “Goedemiddag meneer Eikhout, hoe kan ik u helpen?”

OZMO actie met Arnhem business

Onlangs werd het succes van OZMO gevierd toen ze de 50.000e Nederlandse Swyx gebruiker aansloten. Tijd voor een feestje dus – en daar horen uiteraard verrassingen en cadeautjes bij. In samenwerking met Arnhem Business en Nijmegen Business start OZMO een unieke actie. Houd het magazine en de website in de gaten.