//OZMO nieuws

De OZMO luchtballon is gedoopt!

Na lang wachten was het woensdagavond eindelijk zover: de OZMO luchtballon werd gedoopt. Midden in de wijk Eerschot in Sint-Oedenrode trok de PH-OZM heel wat bekijks.   Afgelopen jaar was er ineens een wild idee. Wat als we onze klanten eens écht naar de cloud gaan brengen? Zo gezegd, zo gedaan. Er werd contact gezocht [...]

By |2019-04-24T11:33:24+02:00april 19th, 2019|Laatste nieuws, OZMO nieuws|0 Comments

3CX versie 16 gelanceerd!

De nieuwe versie van 3CX (v16) staat live. Versie 16 beschikt over een aantal nieuwe functionaliteiten en nieuwe hardwareplatformen. Dankzij de integratie van een innovatieve functionaliteit voor call- en contactcenters gaat zakelijke communicatie met V16 naar een hoger niveau. Via chat- en belfuncties op de website zijn bedrijven voortaan gratis te bereiken.  Met v16 hebben [...]

By |2019-04-10T09:56:00+02:00maart 29th, 2019|Laatste nieuws, OZMO nieuws|0 Comments

Even voorstellen: Luuk Donkers

Het OZMO-team blijft groeien en we mogen alweer een nieuwe collega verwelkomen. In maart is Luuk Donkers het team komen versterken als Business Development Manager. Luuk is geboren in Gemert. Hij heeft de opleiding bedrijfskunde gevolgd op Business School Notenboom in Eindhoven. Tijdens deze opleiding liep hij stage bij verschillende ICT-bedrijven, waardoor hij dus al [...]

By |2019-04-02T08:46:34+02:00maart 29th, 2019|Laatste nieuws, OZMO nieuws|0 Comments

Even voorstellen: OZMO’s nieuwe partner manager Ton van Everdingen

OZMO cloud communications mag weer een nieuwe collega in haar team verwelkomen. Vanaf januari is Ton van Everdingen ons komen versterken als partner manager.  Ton is geboren in Doesburg en komt uit een echt ondernemersgezin. Zijn ouders hadden een eigen zaak en zelf deed hij de LDS en MDS gevolgd door het Nima. Al snel [...]

By |2019-03-22T11:39:51+02:00januari 11th, 2019|Laatste nieuws, OZMO nieuws|Reacties uitgeschakeld voor Even voorstellen: OZMO’s nieuwe partner manager Ton van Everdingen

Nieuw: call detail records (CDR) in myOZMO

Een nieuw jaar, een nieuwe functie in myOZMO. Vanaf nu is het mogelijk om je belstatistieken (CDR) te bekijken. Benieuwd welke medewerker het meest belt of wie het snelst de telefoon opneemt? Je vindt het allemaal in onze CDR.  Je vindt je statistieken onder het tabblad CDR's in de navigatiekolom in myOZMO. Onder het tabblad [...]

By |2019-04-01T16:51:47+02:00januari 7th, 2019|Communicatie, Laatste nieuws, OZMO nieuws|Reacties uitgeschakeld voor Nieuw: call detail records (CDR) in myOZMO

Nieuw: OBI4wan lanceert OBI Engage app

De nieuwe OBI Engage app voor iOS en Android is live. In de compleet vernieuwde app kun je eenvoudig, realtime en synchroon met je webversie je webcare managen. De app heeft dezelfde look & feel zoals je van de webversie gewend bent. Voortaan kun je altijd met je klanten in contact zijn, waar je ook [...]

By |2019-04-05T12:15:50+02:00december 5th, 2018|Laatste nieuws, OZMO nieuws, Webcare & social media monitoring|Reacties uitgeschakeld voor Nieuw: OBI4wan lanceert OBI Engage app

Senf Theaterpartners: ‘Zorgen dat je elke keer één stap voorblijft is essentieel voor ons’

Senf Theaterpartners is gespecialiseerd in tourneeplanning van theaterproducties. Als impresariaat representeren ze meer dan 50 producenten, gezelschappen en artiesten die samen voor een uitgebreid en divers aanbod zorgen. Senf biedt onder andere onderdak aan de Nationale Theaterkassa, die 80 uur per week bereikbaar is voor de verkoop van theaterkaarten. Dankzij de samenwerking met Venéco en [...]

By |2019-04-01T16:13:16+02:00november 26th, 2018|Laatste nieuws, OZMO nieuws, Referenties|Reacties uitgeschakeld voor Senf Theaterpartners: ‘Zorgen dat je elke keer één stap voorblijft is essentieel voor ons’

“Gewoon simpelweg klikken en je belt meteen!”

Zien wie er belt, ook wel bekend als klantherkenning, wordt als zeer handig omschreven door Richard Ridderbeekx, ICT applicatie beheerder bij Summa. Het bedrijf Summa is goed voor bijna 80 medewerkers en met 4 actieve locaties, waarbij er nog één locatie bij komt op korte termijn. “Het allerhandigste is toch wel dat onderling bekend is [...]

By |2019-03-21T11:41:54+02:00november 14th, 2018|Laatste nieuws, OZMO nieuws, Referenties|Reacties uitgeschakeld voor “Gewoon simpelweg klikken en je belt meteen!”

Canon Business Center: meer flexibiliteit en capaciteit

Ook Canon Business Center maakt tevreden gebruik van de oplossingen van OZMO. "We hadden een verouderde telefooncentrale die niet meer naar behoren functioneerde en niet mee kon met de groei en wensen van onze organisatie", aldus Sabine van Gennip. "Met OZMO hebben we nu flexibiliteit en capaciteit om uit te breiden. Nieuwe locaties kunnen we [...]

By |2019-04-05T13:29:45+02:00november 14th, 2018|Laatste nieuws, OZMO nieuws, Referenties|Reacties uitgeschakeld voor Canon Business Center: meer flexibiliteit en capaciteit

Acura: ‘OZMO zorgt voor een efficiënte verwerking van het telefoonverkeer’

Acura Assuradeuren is al ruim 3 jaar tevreden klant van OZMO en maakt gebruik van Swyx en iQueue. “Het gebruik van de applicaties van OZMO zorgt voor een efficiënte verwerking van het inkomende- en interne telefoonverkeer. Wij hebben een groep klanten waar wij intensief mee samenwerken toegang gegeven tot de app van OZMO. In de [...]

By |2019-04-01T16:01:24+02:00november 14th, 2018|Laatste nieuws, OZMO nieuws, Referenties|Reacties uitgeschakeld voor Acura: ‘OZMO zorgt voor een efficiënte verwerking van het telefoonverkeer’