Het is je vast niet ontgaan: OZMO cloud communications is afgelopen juni onderdeel geworden van de Belgisch-Nederlandse telecomleverancier Destiny. Naast OZMO zijn ook Motto Communications en DSD Business Internet onderdeel van de Nederlandse groep. Per 1 januari 2020 gaan we alledrie verder onder de naam Destiny. Geen paniek: afgezien van de naam verandert er voor klanten en partners eigenlijk niets. 

Destiny is – onder leiding van Daan De Wever – met een omzet van meer dan 40 miljoen euro in 2018 het snelstgroeiende B2B cloud- en telecombedrijf van de Benelux. In Nederland hebben we de ambitie om op korte termijn een volwaardig alternatief te worden voor KPN EEN, waarbij Destiny-partners hun oplossing ook onder hun eigen naam in de markt kunnen zetten. Met de integratie van OZMO hebben we alle bouwstenen in handen om de volledige Nederlandse markt een totaaloplossing rond veilige cloudcommunicatie aan te bieden en zo hét alternatief voor RoutIT/KPN te zijn.

Maar wat verandert er nu eigenlijk voor jou?

Eigenlijk niets. Het beestje krijgt enkel een andere naam en wat extra smaakjes. Maar wat zijn die extra smaakjes dan?

  • Er komt een gloednieuwe website: www.destiny.nl. ozmo.nl, motto.nl & dsd.nl blijven voorlopig in de lucht, maar destiny.nl wordt ons primaire communicatiekanaal. Voortaan is dat dus je place to be voor nieuwtjes.
  • Die nieuwtjes communiceren we natuurlijk ook op onze socialkanalen, maar dan dus voortaan via de pagina’s van Destiny Nederland. Al nieuwsgierig? Volg ons op LinkedIn, Facebook & Twitter.
  • Geen OZMO-groen meer, maar Destiny-blauw. Vinden we ook mooi.

Onze mensen blijven gewoon, net zoals onze producten. Maar natuurlijk zit er wel een strategie achter deze integratie, dus als je nog even hebt nemen we je nog even mee de diepte in:

Een volledig én veilig cloudportfolio

Dankzij de integratie van Motto Communications en DSD Business Internet heeft Destiny een zeer compleet cloud communicatie portfolio voor wholesale (white label) partners. We bieden een uitgebreid aanbod in cloud communicatie diensten met eigen onderliggende vaste en mobiele telefonie en internetverbindingen. Deze diensten hebben we allemaal in eigen beheer. Het clouddistributieplatform FLUX verzorgt de snelle, real-time provisionering van deze clouddiensten.

Met de integratie van OZMO kunnen we nu het volledige partnerkanaal beter bedienen, ook het segment van de zeer gewaardeerde IT en Telecom business partners. We bieden hen via het OZMO-portaal naast een eenvoudige, vooraf gedefinieerde oplossing ook de nodige training en commerciële ondersteuning aan. Ze kunnen tevens rekenen op een betrouwbare oplevering, uitstekende support en een interessante financiële verdienste. Kortom: we stellen alles in het werk zodat partners op een zo makkelijk mogelijke manier cloudoplossingen kunnen aanbieden.

Security als standaard

Destiny brengt ook haar expertise op het domein van cloud security naar haar Nederlandse partners en zorgt ervoor dat zij zich hiermee kunnen onderscheiden Het goed beveiligen van communicatie- en internetdiensten is niet langer een optie, maar een must. Deze diensten komen als een extra bouwsteen in FLUX en als onderdeel van onze gebundelde oplossingen. Zo zijn partners in staat om ook beveiligde connectiviteit, telefonie, mail, Office en andere communicatieoplossingen aan te bieden aan klanten.

Meer kennis

De integratie van deze drie bedrijven zorgt niet alleen voor een breder productportfolio, het zorgt ook voor extra kennis. Samen zullen we altijd streven naar efficiënte werkomgevingen waarin zorgeloos communiceren centraal staat. Daarnaast beschikt Destiny over eigen, gepatenteerde technologie en zijn we niet meer afhankelijk van de roadmap van derden om tegemoet te komen aan klantspecifieke communicatiebehoeften.

Customers first, Destiny second

Destiny heeft een visie. En die visie dragen we uit. Iedere partner en klant moet de juiste oplossing én aandacht krijgen. Onze oplossingen zijn op maat gemaakt en passen je als een tweede huid. Daarnaast doen we er alles aan om je zo optimaal mogelijk te ondersteunen. Dankzij de integratie van onze supportteams in Heerlen, Deurne en Sint-Oedenrode is er nu nog meer inhouse kennis. We worden dan wel groter, maar onze service verandert niet. Het streven is nog altijd persoonlijk contact en direct iemand aan de telefoon krijgen. Zonder onnodig doorverbinden of het inspreken van je vraag.

Als challenger van de telecommarkt zijn we net wat anders. Destiny rust niet op haar lauweren en stopt niet bij ‘goed genoeg’. Wij gaan altijd een stukje verder en zorgen ervoor dat jij je anders voelt. Wij zijn de challenger: daag ons ook vooral uit! Maatwerk is de toekomst en dus streven we naar communicatie die zo efficiënt mogelijk is. Met korte lijnen naar support en persoonlijke aandacht. As it should be.

Over Destiny

Destiny, opgericht in 2008, is een aanbieder van veilige cloudcommunicatie-oplossingen en richt zich vooral op kleine en middelgrote innovatieve ondernemingen. Met meer dan 140 medewerkers, verspreid over België en Nederland, en een jaaromzet van 42 miljoen euro in 2018, groeide het telecombedrijf uit tot de snelst groeiende cloud- en telecomspeler in de Belgische B2B-markt.  Intussen zet de groei zich verder.  Destiny stelt intussen meer dan 220 medewerkers te werk en mikt nu op een bijgestelde vooropgestelde omzet van 65 miljoen euro in 2019.

Met het Destiny cloudinteractieplatform kunnen bedrijven vanaf elke plaats en met elk toestel efficiënter communiceren, aangezien telecom en IT in de achterliggende architectuur naadloos in elkaar overvloeien. Daardoor biedt Destiny zeer flexibele en schaalbare oplossingen aan, die perfect zijn aangepast aan de huidige behoeften van de klant én aanpasbaar zijn aan toekomstige behoeften.

Het eigen Destiny-netwerk garandeert snelheid en doorgedreven service voor de meer dan 13.000 professionele klanten, waaronder gereputeerde bedrijven als Cevora, Democo, DPD, Ecover, Gabriëls, Interparking, Katoen Natie, McDonald’s, Officenter, Standaard Boekhandel, Würth en ZEB.

Over OZMO

OZMO cloud communications is gespecialiseerd in clouddiensten voor de zakelijke markt. Dankzij onze twee geavanceerde cloud telefonie oplossingen (Swyx & 3CX) die we aanvullen met diensten zoals webcare, video conference en visuele telefoniewachtrijen ben je verzekerd van de best passende technologie voor jouw bedrijf.

Over Motto

Motto Communications levert een geautomatiseerd, schaalbaar Cloud Business Enablement Platform voor het B2B-kanaal, genaamd FLUX, dat kwalitatief hoogwaardige zakelijke partners een portal biedt voor een eenvoudige en flexibele bundeling van real-time communicatieoplossingen van henzelf en de belangrijkste vervoerders en leveranciers in de communicatie-industrie. Het platform ondersteunt white labeling, bestellen, provisioning, facturering, facturatie, facturatie en beheer van geïntegreerde communicatiediensten.

Over DSD

DSD Business Internet, opgericht in 1997, is een internet service provider op de Nederlandse B2B markt. Als onafhankelijke operator bieden ze elke MKB steeds een passende en op maat gemaakte oplossing. Dankzij een persoonlijke aanpak, 24/7 bereikbaarheid en een sterke focus op klantgerichtheid, staat het bedrijf al enkele jaren als sterke challenger op de Nederlandse telecom markt.

Over IT101

IT101 was gespecialiseerd in de beveiliging van commodity communicatiemiddelen van bedrijven via de cloud. Het ging hoofdzakelijk om de beveiliging van e-mail- en internetverkeer en van devices. Alle ‘data in motion’ dus. IT101 werkte voor mkb-bedrijven maar ook voor grootzakelijke organisaties.

Over Fuzer

Fuzer is een one-stop-shop vaste en mobiele operator die ervoor zorgt dat zijn KMO-klanten via zijn cloud-oplossing altijd, overal en veilig kunnen communiceren en bereikbaar zijn met eender welk communicatiemiddel (gsm, telefoon, chat, video) en eender welk apparaat (smartphone, tablet, PC, vaste telefoon, headset). Daardoor wordt mobile collaboration gemakkelijk en praktisch. Fuzer richt zich op zowel KMO’s, grote ondernemingen als openbare instellingen. Klanten zijn o.a. Decathlon, Test-Aankoop, Facq, Auto5, Schoenen Torfs, Broze, Stad Aalst, Durbuy, Province de Namur, Ville de Tournai.

Over Escaux

Escaux richt zich op het leveren van cloudcommunicatie-oplossingen waarmee operatoren en telco service providers naar hun eigen klanten op een efficiënte en snelle manier “off the shelf” unieke Mobile Centric Unified Communications en vast & mobiele geconvergeerde  diensten kunnen aanbieden.

De Escaux Mobile Centric Cloud-oplossingen worden ondersteund door een krachtige en flexibele software creation environment die voortdurend nieuwe bouwstenen toevoegt om te reageren op de steeds evoluerende bedrijfsomgeving.

Escaux richt zich enkel op service providers, vaste en mobiele operatoren.  Klanten zijn oa. T-Mobile, Colt, Orange, Proximus, Airbus en Irisnet.

Vond je deze blog interessant?

Laat hieronder dan je e-mailadres achter en we sturen je relevante blogs voortaan gewoon toe. En nee: we spammen je niet helemaal vol.