OZMO cloud communications heeft Unilinxx gelanceerd, een innovatief platform dat de complexiteit van integraties van telefonie en softwarepakketten wegneemt. Unilinxx fungeert als een generieke rotonde waarop allerlei connectoren van verschillende telefonie-oplossingen en CRM pakketten aangesloten kunnen worden.

De integratie van communicatieoplossingen en bedrijfssoftware wordt steeds belangrijker voor bedrijven. Sterker nog: het is inmiddels bijna een standaard vraag geworden, weet OZMO cloud communications, dat al vele jaren deze integraties maakt.

Unilinxx: de grootste rotonde tussen PBX en CRM

Unilinxx

Omdat er zoveel CRM-, ERP-, helpdesk- en financiële pakketten zijn die allemaal afzonderlijk een aparte integratie met telefoniepakketten vereisen, is het innovatieve Unilinxx ontwikkeld. Een cloud-based, universeel integratieplatform tussen telefoniesysteem en CRM.

Remco Eikhout, directeur van OZMO cloud communications: “Unilinxx is een intermediair tussen telefonie en CRM. Zoveel pakketten, zoveel technologieën om te koppelen en zoveel data om te ontsluiten. Wij hebben Unilinxx zo gebouwd dat we verschillende structuren van verschillende pakketten tot één databron kunnen brengen en tonen. De Unilinxx-server kan alle verschillende formaten data aan.”

Op dit moment staan de telefonieoplossingen Swyx, Skype for Business, Avaya, Cisco, Mitel MiVoice, 3CX, Mitel Telepo, RoutIT, KPN ÉÉN en CRM-oplossingen als Accountview, Afas, Basenet, Microsoft Dynamics, Realworks en Zendesk in Unilinxx. In totaal staan momenteel 20 CRM-pakketten in Unilinxx. Op de shortlist staan nog veel meer telefonie-oplossingen en CRM-pakketten.

De voordelen

  • Klantgegevens makkelijk vindbaar in zoekveld
  • In één oogopslag zien wie er belt
  • Koppeling naar de juiste klantkaart in het CRM systeem
  • Klantgegevens zijn altijd up-to-date
  • Geen hoge aanschaf- en installatiekosten
  • Zelf makkelijk te installeren
  • Klant/relatie opbellen via click-to-dial
  • Tijdregistratie van gevoerde klantgesprekken
  • Kostentechnisch: je betaalt per gebruiker
  • Simpel om te configureren

Met Unilinxx heeft een organisatie de mogelijkheid om de VoIP telefooncentrale te integreren met het CRM systeem. De ontwikkelde software tussen de VoIP telefooncentralen het CRM systeem zorgt voor gebruikersgemak voor de medewerkers. De software roept meteen de bijbehorende klantkaart op wanneer een klant belt. Zo heeft de organisatie altijd snel en eenvoudig alle gegevens bij de hand. Met deze software integratie wordt persoonlijk klantcontact en efficiënter werken mogelijk.

Kijk voor meer informatie op www.unilinxx.com