Home/Laatste nieuws/Webcare & social media monitoring

Klantenservice: ongekend populair

Steeds vaker zoeken we zelf onze online zaken uit om ze af te handelen. Desondanks werken er steeds meer mensen in de klantenservice dan in de afgelopen jaren. Klanten hebben behoefte aan snel en persoonlijk contact, dus nemen ze contact op met de klantenservice, wordt verteld in het AD. In 2015 waren er ongeveer 140.000 [...]

Door |2019-11-15T09:42:25+01:00november 15th, 2019|Laatste nieuws, Webcare & social media monitoring|Reacties uitgeschakeld voor Klantenservice: ongekend populair

Samen chatten: hoe en wanneer kun je dit het beste doen?

Al meer dan tien jaar geleden zijn er voorspellingen gemaakt dat live chat het helemaal zou worden. Live chat is de mogelijkheid voor bedrijven om via hun website te communiceren met bezoekers voor support en vragen over de website of producten. Als onderdeel van 3CX blijkt live chat erg goed te werken. Toch zijn er [...]

Door |2019-11-11T10:11:06+01:00november 11th, 2019|Laatste nieuws, Webcare & social media monitoring|Reacties uitgeschakeld voor Samen chatten: hoe en wanneer kun je dit het beste doen?

Zo draagt je contactcenter bij aan een fantastische klantervaring

Het contactcenter is een belangrijk contactpunt voor klanten. Klanten zoeken toenadering tot callcenters van bedrijven om informatie te achterhalen, problemen op te lossen en - het allerbelangrijkste - producten en diensten te bestellen. Met het optimaliseren van je call- en/of contactcenter kun jij ervoor zorgen dat iédere klant een uitzonderlijke ervaring krijgt. In dit artikel [...]

Door |2019-10-07T11:14:44+02:00oktober 7th, 2019|Laatste nieuws, Webcare & social media monitoring|Reacties uitgeschakeld voor Zo draagt je contactcenter bij aan een fantastische klantervaring

10 customer experience strategieën voor 2020

CIO's worden steeds vaker gevraagd te helpen met het aantrekken, managen en ondersteunen van klanten. We hebben een aantal customer experience strategieën verzameld die de klantervaring van je bedrijf verbeteren en daarnaast ook nog eens je digitale transformatie ondersteunen.  Het verbeteren van de klantervaring is het belangrijkste bedrijfsprobleem waarvan directies willen dat IT werkt, [...]

Door |2019-08-12T08:41:07+02:00augustus 12th, 2019|Laatste nieuws, Webcare & social media monitoring|Reacties uitgeschakeld voor 10 customer experience strategieën voor 2020

De 10 meest vervelende uitspraken van klantenservicemedewerkers

De klantenservice: we hebben er vaak een haat-liefdeverhouding mee. Je hebt ze nodig, maar helaas zorgen ze vaak voor frustraties. Van irritante keuzemenu's tot medewerkers die niet meewerken: iedereen heeft wel een verhaal. Volgens recent onderzoek is "rustig maar" de meest vervelende zin die een klantenservicemedewerker uit kan spreken. Maar er zijn er nog [...]

Door |2019-07-31T10:12:47+02:00juli 29th, 2019|Laatste nieuws, Webcare & social media monitoring|Reacties uitgeschakeld voor De 10 meest vervelende uitspraken van klantenservicemedewerkers

6 redenen waarom media monitoring cruciaal is voor je organisatie

Weten wat er om je heen gebeurt is de eerste stap naar langere termijn succes. Media monitoring helpt je up-to-date te blijven bij de laatste trends zonder al te veel moeite te doen. We hebben 6 redenen verzameld waarom media monitoring cruciaal is voor je organisatie.  1. Media monitoring helpt je met het bouwen van [...]

Door |2019-07-31T10:32:19+02:00juli 15th, 2019|Laatste nieuws, Webcare & social media monitoring|Reacties uitgeschakeld voor 6 redenen waarom media monitoring cruciaal is voor je organisatie

In 3 stappen naar een vriendelijkere klantervaring

We horen steeds vaker dat de klantenservice wordt gezien als onderscheidende factor van het bedrijf. Maar wat betekent dat nou eigenlijk? Hoe zorg je ervoor dat je een vriendelijkere klantervaring krijgt? Het is makkelijker dan je denkt.  De klantenservice komt in vele vormen en gedaanten en betekent vaak verschillende dingen voor verschillende mensen. Sommige mensen [...]

Door |2019-07-31T12:19:57+02:00juni 20th, 2019|Laatste nieuws, Webcare & social media monitoring|Reacties uitgeschakeld voor In 3 stappen naar een vriendelijkere klantervaring

Small data is de sleutel naar een fantastische klantervaring

In het tijdperk van digitale transformatie is klantinzicht van een 'leuk om te hebben' naar een eerste levensbehoefte voor een goede klantervaring geëvolueerd. Vandaag de dag moeten we weten wie de klant écht is. Hoe we dat doen? Met small data.  Klantinzicht was nog niet zolang geleden vaak slechts een bijzaak op de marketingafdeling. Er [...]

Door |2019-07-23T16:39:10+02:00april 11th, 2019|Laatste nieuws, Webcare & social media monitoring|Reacties uitgeschakeld voor Small data is de sleutel naar een fantastische klantervaring

Tips voor een beter reputatiemanagement

We zijn tegenwoordig dol op data. Van bezoekersstatistieken tot reputatiescore tot de NPS en de mediawaarde: we hebben inmiddels zoveel data dat we vaak het overzicht dreigen kwijt te raken. Gelukkig kun je deze technologie ook inzetten om een duidelijk inzicht te krijgen in je reputatie. Maak je gebruik van OBI4wan? Of denk je erover [...]

Door |2019-04-24T12:04:52+02:00maart 21st, 2019|Laatste nieuws, Webcare & social media monitoring|0 Reacties

5 trends die de toekomst van de customer experience gaan vormen in 2020

De customer experience krijgt steeds meer speelruimte in het bedrijfsleven dan een aantal jaar geleden, toen hij vaak in één adem werd genoemd met de klantenservice. We weten inmiddels dat die twee totaal verschillende dingen zijn. De klantervaring is vandaag de dag een belangrijk onderdeel van de bedrijfsstrategie voor élk merk. Elke werknemer [...]

Door |2019-08-12T13:58:14+02:00februari 8th, 2019|Laatste nieuws, Webcare & social media monitoring, Whitepapers|Reacties uitgeschakeld voor 5 trends die de toekomst van de customer experience gaan vormen in 2020