//Webcare & social media monitoring

Small data is de sleutel naar een fantastische klantervaring

In het tijdperk van digitale transformatie is klantinzicht van een 'leuk om te hebben' naar een eerste levensbehoefte voor een goede klantervaring geëvolueerd. Vandaag de dag moeten we weten wie de klant écht is. Hoe we dat doen? Met small data.  Klantinzicht was nog niet zolang geleden vaak slechts een bijzaak op de marketingafdeling. Er [...]

By |2019-04-11T14:46:45+02:00april 11th, 2019|Laatste nieuws, Webcare & social media monitoring|0 Comments

Tips voor een beter reputatiemanagement

We zijn tegenwoordig dol op data. Van bezoekersstatistieken tot reputatiescore tot de NPS en de mediawaarde: we hebben inmiddels zoveel data dat we vaak het overzicht dreigen kwijt te raken. Gelukkig kun je deze technologie ook inzetten om een duidelijk inzicht te krijgen in je reputatie. Maak je gebruik van OBI4wan? Of denk je erover [...]

By |2019-04-24T12:04:52+02:00maart 21st, 2019|Laatste nieuws, Webcare & social media monitoring|0 Comments

8 redenen waarom cloud telefonie de beste keus is voor een groeiende organisatie

Laat de conventionele bedrijfstelefoniesystemen achter je en stap over naar een slimmere, makkelijkere en efficiëntere manier om te communiceren met je klanten. Dankzij cloud telefonie kun je ontelbare telefoontjes & berichten ontvangen en verzenden zonder aanpassingen te hoeven doen aan je infrastructuur. En nog belangrijker: als je alles in de cloud beheert, krijg je een betere [...]

By |2019-04-10T09:55:05+02:00februari 19th, 2019|Laatste nieuws, Webcare & social media monitoring|Reacties uitgeschakeld voor 8 redenen waarom cloud telefonie de beste keus is voor een groeiende organisatie

5 trends die de toekomst van de customer experience gaan vormen in 2019

De customer experience krijgt steeds meer speelruimte in het bedrijfsleven dan een aantal jaar geleden, toen hij vaak in één adem werd genoemd met de klantenservice. We weten inmiddels dat die twee totaal verschillende dingen zijn. De klantervaring is vandaag de dag een belangrijk onderdeel van de bedrijfsstrategie voor élk merk. Elke werknemer [...]

By |2019-04-05T13:28:00+02:00februari 8th, 2019|Laatste nieuws, Webcare & social media monitoring, Whitepapers|Reacties uitgeschakeld voor 5 trends die de toekomst van de customer experience gaan vormen in 2019

4 technologieën die een grote impact gaan hebben op de klantenservice

Bedrijven groeien met de technologie mee (hard!) en zo groeit de manier waarop ze met hun klanten communiceren ook weer mee. Vandaag de dag zijn er meer manieren om contact te onderhouden met je klant dan ooit tevoren. Met de opkomst van digitaal consumentisme hebben we klanten die hoge verwachten hebben over hoe en wanneer [...]

By |2019-04-02T08:59:18+02:00januari 24th, 2019|Laatste nieuws, Technologie, Webcare & social media monitoring|Reacties uitgeschakeld voor 4 technologieën die een grote impact gaan hebben op de klantenservice

6 webcaretrends voor 2019

Webcare is belangrijker dan ooit. De klant is tegenwoordig geen koning meer, maar een dictator en staat bovenaan de voedselketen. Menig bedrijf heeft de afgelopen tijd dan ook geïnvesteerd in het optimaliseren van de klantenservice. Maar de ontwikkelingen gaan door. Dankzij technologieën wordt webcare efficiënter, belangrijker en wordt de service nog beter. We hebben de [...]

By |2019-04-01T16:34:37+02:00december 13th, 2018|Laatste nieuws, Webcare & social media monitoring|Reacties uitgeschakeld voor 6 webcaretrends voor 2019

Je klantvriendelijkheid aan de telefoon vergroten

Heb je weleens stil gestaan bij hoe je een goed telefoongesprek voert? Vaak is een telefoongesprek het eerste echte contact dat een klant heeft met je bedrijf. Niets is voor die klant zo vervelend als een telefoongesprek dat niet lekker loopt of een klant die met een ontevreden gevoel ophangt. Hoe kun je jouw klantvriendelijkheid [...]

By |2019-04-01T16:31:35+02:00december 10th, 2018|Communicatie, Laatste nieuws, Webcare & social media monitoring|Reacties uitgeschakeld voor Je klantvriendelijkheid aan de telefoon vergroten

Nieuw: OBI4wan lanceert OBI Engage app

De nieuwe OBI Engage app voor iOS en Android is live. In de compleet vernieuwde app kun je eenvoudig, realtime en synchroon met je webversie je webcare managen. De app heeft dezelfde look & feel zoals je van de webversie gewend bent. Voortaan kun je altijd met je klanten in contact zijn, waar je ook [...]

By |2019-04-05T12:15:50+02:00december 5th, 2018|Laatste nieuws, OZMO nieuws, Webcare & social media monitoring|Reacties uitgeschakeld voor Nieuw: OBI4wan lanceert OBI Engage app

In 2019 aan de slag met chatbots? Bekijk onze complete gids

Het idee van een chatbot kan wat intimiderend zijn. En wees eerlijk: ergens zijn we bang dat robots de wereld over gaan nemen. Sommige robots verwarmen onze harten (zoals Wall-E), van anderen krijgen we de kriebels. Maar de waarheid? Robots zijn er niet om onze wereld over te nemen, maar om het leven gewoon een [...]

By |2019-04-01T16:22:59+02:00november 30th, 2018|Laatste nieuws, Technologie, Webcare & social media monitoring|Reacties uitgeschakeld voor In 2019 aan de slag met chatbots? Bekijk onze complete gids

De klant van de toekomst: creëer waarde en verhoog de klantbeleving

De wereld verandert razendsnel. Wat nu hip is, is overmorgen al weer ouderwets. Alles moet snel, kort en simpel zijn. Waar vroeger de klant koning was, verandert hij nu in een dictator die 24/7 geholpen wil worden. Wil je daar niet in meegaan, dan is de kans groot dat je afvalt. Want zoals Charles Darwin [...]

By |2019-03-21T11:38:50+02:00november 22nd, 2018|Laatste nieuws, Webcare & social media monitoring|Reacties uitgeschakeld voor De klant van de toekomst: creëer waarde en verhoog de klantbeleving