//Webcare & social media monitoring

Nieuw: OBI4wan lanceert OBI Engage app

De nieuwe OBI Engage app voor iOS en Android is live. In de compleet vernieuwde app kun je eenvoudig, realtime en synchroon met je webversie je webcare managen. De app heeft dezelfde look & feel zoals je van de webversie gewend bent. Voortaan kun je altijd met je klanten in contact zijn, waar je ook [...]

By |2019-04-05T12:15:50+02:00december 5th, 2018|Laatste nieuws, OZMO nieuws, Webcare & social media monitoring|Reacties uitgeschakeld voor Nieuw: OBI4wan lanceert OBI Engage app

In 2019 aan de slag met chatbots? Bekijk onze complete gids

Het idee van een chatbot kan wat intimiderend zijn. En wees eerlijk: ergens zijn we bang dat robots de wereld over gaan nemen. Sommige robots verwarmen onze harten (zoals Wall-E), van anderen krijgen we de kriebels. Maar de waarheid? Robots zijn er niet om onze wereld over te nemen, maar om het leven gewoon een [...]

By |2019-04-01T16:22:59+02:00november 30th, 2018|Laatste nieuws, Technologie, Webcare & social media monitoring|Reacties uitgeschakeld voor In 2019 aan de slag met chatbots? Bekijk onze complete gids

De klant van de toekomst: creëer waarde en verhoog de klantbeleving

De wereld verandert razendsnel. Wat nu hip is, is overmorgen al weer ouderwets. Alles moet snel, kort en simpel zijn. Waar vroeger de klant koning was, verandert hij nu in een dictator die 24/7 geholpen wil worden. Wil je daar niet in meegaan, dan is de kans groot dat je afvalt. Want zoals Charles Darwin [...]

By |2019-03-21T11:38:50+02:00november 22nd, 2018|Laatste nieuws, Webcare & social media monitoring|Reacties uitgeschakeld voor De klant van de toekomst: creëer waarde en verhoog de klantbeleving

Exclusieve social sessie met OBI4wan op 5 april 2018

Weet jij wat er online over jouw merk wordt gezegd? Neem op donderdag 5 april deel aan onze social sessie. Hier ontdek je alles over goede media monitoring en de kracht daarvan. De kennismakingssessie is georganiseerd door OZMO in samenwerking met Alexander de Ruiter, oprichter en eigenaar van OBI4wan. Social sessie: de details Donderdag 5 [...]

By |2019-04-01T14:25:49+02:00maart 28th, 2018|Laatste nieuws, OZMO nieuws, Webcare & social media monitoring|Reacties uitgeschakeld voor Exclusieve social sessie met OBI4wan op 5 april 2018