Welkom 2017!

Het lijkt maar een paar weken geleden, maar het zijn er maar liefst vierenvijftig. Zo lang geleden stelden we het voornemen om communicatie nóg efficiënter te maken. Dat 2016 een bewogen jaar was voor OZMO is waarschijnlijk niemand ontgaan. Daarom de hoogste tijd om terug te blikken op 2016 en vooruit naar 2017!

“Don’t wait for opportunity, become the opportunity”

Afgelopen jaar was er één waarin we weer heel veel nieuwe klanten welkom hebben geheten — én een aantal uitdagende en innoverende projecten hebben uitgevoerd. Zo was ons voornemen van 2016 geslaagd bij Makelaarsland. Hier hebben we samen een hun zelfgebouwde CRM systeem gekoppeld met OZMO cloud telefonie — een maatwerk integratie dus.

Forse groei betekent daarnaast ook dat er meer handjes nodig zijn. Daardoor stonden er het gehele jaar vacatures online en zijn we met veel mensen in gesprek gegaan. Er zijn zelfs twee nieuwe functies ontstaan – fulltime programmeur en relatiemanager – en we mochten afgelopen jaar vier nieuwe collega’s verwelkomen! (We kunnen nog steeds wat extra hulp gebruiken…)

Maar ook was deze groei terug te zien in diverse gebeurtenissen. Zo namen we de leiding als Swyx Cloud Partner, sprintten we naar de snelstgroeiende bedrijven van Nederland en mochten we voor het derde jaar op rij een FD Gazelle Award in ontvangst nemen, en last but not least bereikten we een enorme mijlpaal met het aansluiten van de 50.000e Nederlandse Swyx gebruiker!

fd gazellen

“We cannot become what we want, by remaining what we are”

Ja, er is duidelijk ook veel veranderd! En daar zijn we trots op. Zo hebben we de kleine lettertjes (ja, die verdomde algemene voorwaarden die geen hond leest) gewoon afgeschaft. Gewoon, omdat mensen niet gelukkig worden van al dat leeswerk — en tenslotte willen we gelukkige klanten.

Daarnaast hebben we onze multi-channel tool iQueue uitgebreid met WhatsApp, is de Swyx Applicatie voor Android gereleased en leveren we sinds vorig jaar ook internationale SIP trunks.

Met OZMO’s lesje communicatie anno nu hebben we bovendien enorm veel mensen bereikt en lieten we onze visie op klantvriendelijkheid zien. Om écht te ervaren wat het is om OZMO-klant te zijn, pakten we het groots aan. We haalden – tijdens TEDxVeghel – Hollywood naar Veghel — inclusief rode loper, gillende fans en paparazzi

TEDx

We kunnen wel stellen dat 2016 erg succesvol was! Bedankt alle OZMO-relaties, voor dit fenomenale jaar….

En toen was het alweer 2017…

Dat ging erg snel, maar het tempo houden we erin. Ook dit jaar hebben we weer een hoop activiteiten in petto. We kunnen nog niet alles verklappen, maar een tipje van de sluier oplichten doen we niet moeilijk over ;-).

We zijn volop bezig met de ontwikkelingen rondom Swyx Advance — het nieuwe multi-tenant platform die een aantal nieuwe mogelijkheden en structurele technische verbeteringen kent. Zo maakt onder meer de ‘magic box’ van Swyx implementaties een stuk eenvoudiger, heb je het beheer van de omgeving volledig in eigen hand én is de oplevering van nieuwe klanten volledig geautomatiseerd.

Daarnaast boden de resultaten uit het klanttevredenheidsonderzoek inzicht in zaken die onze klanten en partners goed vinden gaan, maar ook punten die beter kunnen. En die nemen we graag voor lief, want klanttevredenheid is voor ons erg belangrijk! We gaan zorgen voor meer How-to-video’s, handleidingen, brochures en een hoger gebruiksgemak op onze website. Meer info volgt snel!

Graag wensen we iedereen een fantastisch 2017! Samen met jullie maken we er weer een topjaar van.