En de winnaars van het klanttevredenheidsonderzoek zijn…

Klanttevredenheid staat voorop, vinden wij. En daarom is het wel fijn om te weten hoe tevreden onze klanten nou eigenlijk zijn en hoe dit nóg beter kan. Daarom hebben we een klanttevredenheidsonderzoek opgezet en vroegen we aan al onze partners en klanten of ze hier aan mee wilden werken.

Natuurlijk niet zonder bedankje: onder de respondenten die aan het einde van de vragenlijst hun e-mailadres achterlieten, werden drie dinercheques ter waarde van €100 verloot. Nogmaals bedankt aan alle OZMO-partners en OZMO-klanten die hieraan hebben meegewerkt!

Vandaag is het dan zo ver, er is meer dan genoeg respons om een valide analyse los te laten op alle data. Dat betekent dus ook dat we ein-de-lijk drie participanten blij mogen maken met één van de dinercheques. Daarom hebben we alle e-mailadressen van participanten gekoppeld aan een nummer en met behulp van de Random Number Generator zijn hier de volgende 3 winnaars uitgerold:

  1. Richard (Vila Etiketten)
  2. Ton (Enjob Personeelsdiensten)
  3. Marianne (Toekomst Schoonmaakbedrijven)

Gefeliciteerd! De dinercheque komt zo snel mogelijk jullie kant op!

Heb je je kans gemist om je mening te geven? Stuur je vraag, compliment, klacht, visie, levensverhaal, of wat je maar kwijt wilt, naar info@ozmo.nl.

Onze analysemaster gaat de komende tijd aan de slag met alle data. Stay tuned voor meer info!