Referenties

/Referenties

KSC Import: ‘cloud telefonie is net zo betrouwbaar als traditionele telefonie!’

In de automotive branche is het van levensbelang om altijd bereikbaar te zijn. Je wilt immers je betrouwbaarheid niet in het geding brengen. KSC Import heeft betrouwbaarheid hoog in het vaandel staan en koos daarom voor Swyx van OZMO. KSC (Kusters Special Carproducts) Import is hét bedrijf waar je moet zijn voor de Tuning en [...]

By |2019-05-28T11:10:44+02:00mei 28th, 2019|Referenties|Reacties uitgeschakeld voor KSC Import: ‘cloud telefonie is net zo betrouwbaar als traditionele telefonie!’

Home Instead Thuisservice: 24/7 bereikbaar

Voor Home Instead Thuisservice gaat welzijn vóór zorg. Senioren die zich goed voelen in de eigen woonomgeving, in de nabijheid van betekenisvolle anderen, hebben veel minder medische zorg nodig. Het bedrijf ondersteunt dagelijks in achttien landen wereldwijd ruim één miljoen senioren. Dat doen ze bij de mensen thuis, omdat ze dagelijks ervaren dat senioren thuis [...]

By |2019-05-20T16:56:24+02:00mei 6th, 2019|Laatste nieuws, Referenties|Reacties uitgeschakeld voor Home Instead Thuisservice: 24/7 bereikbaar

Senf Theaterpartners: ‘Zorgen dat je elke keer één stap voorblijft is essentieel voor ons’

Senf Theaterpartners is gespecialiseerd in tourneeplanning van theaterproducties. Als impresariaat representeren ze meer dan 50 producenten, gezelschappen en artiesten die samen voor een uitgebreid en divers aanbod zorgen. Senf biedt onder andere onderdak aan de Nationale Theaterkassa, die 80 uur per week bereikbaar is voor de verkoop van theaterkaarten. Dankzij de samenwerking met Venéco en [...]

By |2019-04-01T16:13:16+02:00november 26th, 2018|Laatste nieuws, OZMO nieuws, Referenties|Reacties uitgeschakeld voor Senf Theaterpartners: ‘Zorgen dat je elke keer één stap voorblijft is essentieel voor ons’

“Gewoon simpelweg klikken en je belt meteen!”

Zien wie er belt, ook wel bekend als klantherkenning, wordt als zeer handig omschreven door Richard Ridderbeekx, ICT applicatie beheerder bij Summa. Het bedrijf Summa is goed voor bijna 80 medewerkers en met 4 actieve locaties, waarbij er nog één locatie bij komt op korte termijn. “Het allerhandigste is toch wel dat onderling bekend is [...]

By |2019-03-21T11:41:54+02:00november 14th, 2018|Laatste nieuws, OZMO nieuws, Referenties|Reacties uitgeschakeld voor “Gewoon simpelweg klikken en je belt meteen!”

Canon Business Center: meer flexibiliteit en capaciteit

Ook Canon Business Center maakt tevreden gebruik van de oplossingen van OZMO. "We hadden een verouderde telefooncentrale die niet meer naar behoren functioneerde en niet mee kon met de groei en wensen van onze organisatie", aldus Sabine van Gennip. "Met OZMO hebben we nu flexibiliteit en capaciteit om uit te breiden. Nieuwe locaties kunnen we [...]

By |2019-04-05T13:29:45+02:00november 14th, 2018|Laatste nieuws, OZMO nieuws, Referenties|Reacties uitgeschakeld voor Canon Business Center: meer flexibiliteit en capaciteit

Acura: ‘OZMO zorgt voor een efficiënte verwerking van het telefoonverkeer’

Acura Assuradeuren is al ruim 3 jaar tevreden klant van OZMO en maakt gebruik van Swyx en iQueue. “Het gebruik van de applicaties van OZMO zorgt voor een efficiënte verwerking van het inkomende- en interne telefoonverkeer. Wij hebben een groep klanten waar wij intensief mee samenwerken toegang gegeven tot de app van OZMO. In de [...]

By |2019-04-01T16:01:24+02:00november 14th, 2018|Laatste nieuws, OZMO nieuws, Referenties|Reacties uitgeschakeld voor Acura: ‘OZMO zorgt voor een efficiënte verwerking van het telefoonverkeer’

MEE & de Wering: van vier telefooncentrales naar één centraal nummer

Het afgelopen jaar hebben we weer een aantal grote cases uitgerold waar we erg trots op zijn. Een daarvan was het project MEE & de Wering, dat we uitvoerden met onze partner ISSYS ICT. MEE & De Wering wilde van vier telefooncentrales naar één centraal nummer én daarop overal bereikbaar zijn. MEE & de Wering [...]

By |2019-04-01T15:45:11+02:00november 2nd, 2018|Laatste nieuws, OZMO nieuws, Referenties|Reacties uitgeschakeld voor MEE & de Wering: van vier telefooncentrales naar één centraal nummer

IFFR bereikbaar met VoIP van OZMO

Kort geleden was het weer zover: het jaarlijks terugkerend evenement: International Film Festival Rotterdam, ook wel bekend als IFFR. Het filmfestival beleefde dit jaar zijn 47ste editie in Rotterdam en is één van de belangrijkste podia voor de onafhankelijke en vernieuwende cinema uit alle delen van de wereld. In 10 dagen tijd waren er 140 [...]

By |2019-04-01T13:59:04+02:00februari 21st, 2018|Communicatie, Laatste nieuws, Referenties, Video|Reacties uitgeschakeld voor IFFR bereikbaar met VoIP van OZMO

Assuralia maakt gebruik van hosted telefonie op eigen hardware

Het hoofdkantoor van het verzekeringsinstituut Assuralia in Brussel upgrade haar oude on-premise omgeving naar een Private Host omgeving van OZMO. Door de geavanceerde telefonie oplossing die OZMO levert, zijn de technische mogelijkheden ongekend. Assuralia maakt gebruik van OZMO’s hosted telefonie oplossing én dienstverlening, maar dan op eigen hardware. Assuralia is de Beroepsvereniging van de Verzekeringsondernemingen [...]

By |2019-03-25T10:50:37+02:00april 24th, 2017|Laatste nieuws, Referenties|Reacties uitgeschakeld voor Assuralia maakt gebruik van hosted telefonie op eigen hardware

Snelder Zijlstra Makelaars bespaart fors op telefoniekosten dankzij overstap naar OZMO

Makelaarskantoor Snelder Zijlstra Makelaars is onlangs overgestapt op cloud telefonie van OZMO. De grootste voordelen? Een forse kostenbesparing én efficiënter werken door de koppeling van telefonie met het CRM-systeem. Een gedateerde analoge telefooncentrale, vestigingen die elk hun eigen telefoniesysteem hadden en een matig inzicht in de telefoonkosten. Bij het Twentse makelaarskantoor Snelder Zijlstra Makelaars was [...]

By |2019-04-01T09:28:25+02:00februari 16th, 2017|Laatste nieuws, Referenties|Reacties uitgeschakeld voor Snelder Zijlstra Makelaars bespaart fors op telefoniekosten dankzij overstap naar OZMO