Acura: ‘OZMO zorgt voor een efficiënte verwerking van het telefoonverkeer’

Acura Assuradeuren is al ruim 3 jaar tevreden klant van OZMO en maakt gebruik van Swyx en iQueue.

“Het gebruik van de applicaties van OZMO zorgt voor een efficiënte verwerking van het inkomende- en interne telefoonverkeer. Wij hebben een groep klanten waar wij intensief mee samenwerken toegang gegeven tot de app van OZMO. In de app zien zij in één oogopslag welke medewerkers beschikbaar zijn en kunnen zij direct contact met een beschikbare medewerker opnemen.

Met deze dienst kunnen wij toegevoegde waarde leveren. Inmiddels is onze moeder- en zusterorganisatie ook aangesloten en hebben we een gezamenlijke telefooncentrale. Met ruim 120 medewerkers verdeeld over meerdere vestigingen leveren de applicaties nog meer gemak op voor alle medewerkers en synergie tussen de bedrijven.

acura

Het gebruik van de applicaties van OZMO zorgt voor een efficiënte verwerking van het inkomende- en interne telefoonverkeer”

– Rob Prüst, directeur en mede-eigenaar

De interne communicatie is eenvoudiger geworden via Swyx en medewerkers zijn overal bereikbaar, ongeacht op welke vestiging ze op dat moment aanwezig zijn. Ook de telefonierapportages zijn van groot belang bij Acura. Met de cijfers uit de rapportages is het inzichtelijk wanneer de piekmomenten zijn en kunnen we de piek opvangen door de vergaderingen hieromheen te plannen,” aldus Rob Prüst, directeur en mede-eigenaar bij Acura.

Lees ook onze andere klantcases: