Fransen Gerrits is sinds de oprichting in 1897 uitgegroeid tot de meest ondernemende voerspecialist van Zuid-Nederland, met inmiddels vijf vestigingen. Een betrokken familiebedrijf met een naam die recht doet aan de herkomst van ambities van het bedrijf: met volle kracht vooruit, maar met respect voor het verleden en de afkomst.

Maatwerk

Iets wat Fransen Gerrits en OZMO gemeen hebben is het leveren van maatwerk. Fransen Gerrits, een ambitieus bedrijf dat ruim 700.000 ton veevoer produceert met toewijding, overtuiging en het besef dat het belang van de klant ook hun belang is — en OZMO, waar klantvriendelijkheid op nummer één staat en waar de wensen van de klant centraal staan. Alleen zo kunnen de beste communicatieoplossingen toegepast worden die het beste aansluiten op het bedrijfsproces van de klant.

Ook bij Fransen Gerrits gaat de telefooncentrale nu “met volle kracht vooruit” door het gebruik van OZMO. Niet alleen de beschikbaarheid wordt hoger doordat zowel de techniek als verbindingen dubbel worden uitgevoerd, maar ook het gebruiksgemak wordt verhoogd. Zo is er onder meer de mogelijkheid tot koppeling met mobiele telefonie, kunnen gebruikers met één druk op de knop bellen vanuit Citrix én zien ze de telefoonstatus van collega’s in één overzicht (vrij, bezet of in gesprek).

Facts Fransen Gerrits

Het huidige netwerk blijft in tact en de overstap naar OZMO cloud communications is rond.
Oplossing: OZMO (Swyx Hosted)
Gebruikers: 125
Kanalen: 50 gesprekskanalen
Belvolume: +/- 14.325 per maand
Koppelingen: Ja, met CRM-pakket & Citrix
Add-on oplossingen: Visual Contacts & iQueue