Fransen Gerrits gaat met volle kracht vooruit

Fransen Gerrits is sinds de oprichting in 1897 uitgegroeid tot de meest ondernemende voerspecialist van Zuid-Nederland, met inmiddels vijf vestigingen. Een betrokken familiebedrijf met een naam die recht doet aan de herkomst van ambities van het bedrijf: met volle kracht vooruit, maar met respect voor het verleden en de afkomst.

Maatwerk

Iets wat Fransen Gerrits en OZMO gemeen hebben is het leveren van maatwerk. Fransen Gerrits, een ambitieus bedrijf dat ruim 700.000 ton veevoer produceert met toewijding, overtuiging en het besef dat het belang van de klant ook hun belang is — en OZMO, waar klantvriendelijkheid op nummer één staat en waar de wensen van de klant centraal staan. Alleen zo kunnen de beste communicatieoplossingen toegepast worden die het beste aansluiten op het bedrijfsproces van de klant.

Ook bij Fransen Gerrits gaat de telefooncentrale nu “met volle kracht vooruit” door het gebruik van OZMO. Niet alleen de beschikbaarheid wordt hoger doordat zowel de techniek als verbindingen dubbel worden uitgevoerd, maar ook het gebruiksgemak wordt verhoogd. Zo is er onder meer de mogelijkheid tot koppeling met mobiele telefonie, kunnen gebruikers met één druk op de knop bellen vanuit Citrix én zien ze de telefoonstatus van collega’s in één overzicht (vrij, bezet of in gesprek).

fransen-gerrits

Met OZMO’s oplossing maken we een grote stap voorwaarts wat betreft techniek en realiseren we een dienst die niet alleen betrouwbaarder is, maar ook nog eens aanzienlijke kostenbesparing (20%) met zich meebrengt. Kortom: een betere oplossingen tegen lagere kosten!”
— Martijn van Son, ICT coördinator bij Fransen Gerrits.