home insteadVoor Home Instead Thuisservice gaat welzijn vóór zorg. Senioren die zich goed voelen in de eigen woonomgeving, in de nabijheid van betekenisvolle anderen, hebben veel minder medische zorg nodig. Het bedrijf ondersteunt dagelijks in achttien landen wereldwijd ruim één miljoen senioren. Dat doen ze bij de mensen thuis, omdat ze dagelijks ervaren dat senioren thuis geholpen willen worden. Goede zorg is natuurlijk niet iets wat na 5 uur ‘s middags ophoudt, maar 24/7 nodig is. Home Instead wil in die tijd dus altijd goed bereikbaar kunnen zijn. Daarom kozen ze voor de telefonie oplossing van OZMO.

Home Instead Thuisservice Meierij Den Bosch maakt met 15 gebruikers gebruik van de telefonie oplossing Swyx, waardoor ze altijd bereikbaar kunnen zijn. “We hebben gekozen voor OZMO vanwege hun professionele en betrouwbare uitstraling”, vertelt Sjoerd Kuijlaars. Hij is ook erg tevreden over hoe het traject is verlopen: “OZMO is bij ons langs geweest voor de nodige informatie, waaruit wij onze keuze hebben gemaakt. Kort hierna volgde een offerte, waardoor het traject fijn en soepel is verlopen.”

Over Swyx

Om efficiënt te kunnen communiceren moet je zien en gezien worden. Met Swyx kun je bellen via je beeldscherm en de gebruiksvriendelijke software bundelt alle communicatie. Deze softclient is op elk apparaat te downloaden, zelfs (kosteloos) als App voor Android en iOS. Ook handig dus voor thuiswerkers of medewerkers die vaak op pad zijn. Zo kan iedereen werken vanuit de gewenste locatie en nog steeds zien wie wanneer beschikbaar is.