In de automotive branche is het van levensbelang om altijd bereikbaar te zijn. Je wilt immers je betrouwbaarheid niet in het geding brengen. KSC Import heeft betrouwbaarheid hoog in het vaandel staan en koos daarom voor Swyx van OZMO.

KSC (Kusters Special Carproducts) Import is hét bedrijf waar je moet zijn voor de Tuning en Styling van je auto. KSC Import is een officiële importeur van hoogwaardige tuningmotive parts.

KSC draait al lang mee en is daarom ook een betrouwbaar bedrijf in deze branche, met een goede naam. Om die betrouwbaarheid te behouden is een goede communicatie naar de klant erg belangrijk. Daarom koos KSC voor cloud telefonie van OZMO.

Een betrouwbare partner

KSC is erg tevreden over de samenwerking met OZMO. “Op een schaal van 1 tot 10 geef ik een 9. OZMO is er altijd voor de klant. We vroegen een demo aan en de afspraak werd meteen ingepland”, vertelt Bart Kusters. Hij is vooral erg tevreden over de communicatie met OZMO. “Bij vragen of problemen staat OZMO meteen voor je klaar. Ik vind ook dat ze op dat gebied zeker voorop lopen.”

KSC maakt gebruik van Swyx in samenwerking met de add-on iQueue, voor wachtrijen, gespreksopname & gespreksdistributie. “iQueue is werkelijk geweldig”, aldus Bart.

Flexibiliteit

De oplossing van OZMO sluit naadloos aan bij de visie van KSC om betrouwbaar te zijn voor de klant. “Cloud telefonie van OZMO is net zo betrouwbaar als het traditionele netwerk van vroeger”, vertelt Bart. “Daarnaast is ook de flexibiliteit een groot pluspunt.”

Facts KSC Import

Oplossing: OZMO (Swyx Hosted) met iQueue
Gebruikers: 17
Volume: +/- 1000 gesprekken per maand
iQueue: Ja, 11 gebruikers