Beter, bijzonder en betaalbaar. Dat is de missie van Makelaarsland. Vanuit deze missie is ook gezocht naar een telefooncentrale. En daar konden wij bij helpen. Door onze jarenlange ervaring zorgen wij voor een geavanceerde telefonieoplossing waarmee het efficiënt afhandelen van het telefoonverkeer een hoop tijd en geld bespaard. Hierdoor leveren wij indirect een bijdrage aan de missie van Makelaarsland. En dat niet alleen — we denken graag nog verder…

Unieke integratie met CRM

De oplossing van OZMO maakt unieke integraties mogelijk. Dit was de belangrijkste reden van Makelaarsland om voor onze oplossing te kiezen. Hoe bijzonder is de ervaring van klanten als deze bij het inbellen direct herkend worden door de medewerkers van Makelaarsland. En hoe prettig is het voor de medewerkers als alle benodigde informatie van de klant direct in beeld is. “Dit voorkomt dat klanten zich meerdere keren moeten introduceren in de relatief korte periode waarin wij intensief contact met hen hebben. De klantherkenning maakt ieder gesprek vanaf de eerste seconde persoonlijk tot een contact”, aldus directeur Jeroen Stoop.

OZMO staat voor “Meerwaarde op de werkplek”

De visie van Makelaarsland en OZMO klikte meteen: Efficiënt werken, klantvriendelijk werken en Out-of-the-Box oplossingen bouwen en implementeren. Jeroen Stoop: “Onze medewerkers waren direct verkocht. Nooit meer terug naar de oude situatie dus!”

Hoe wij meerwaarde kunnen leveren in je organisatie

Wij laten ons graag uitdagen door onder meer complexe bereikbaarheidsvraagstukken of het efficiënter maken van je werkplek op gebied van communicatie. Naast de vele standaard koppelingen met diverse CRM- en ERP-pakketten, zoals AFAS, Exact-Synergy en Dynamics, zijn we ook in staat om maatwerk te leveren zoals bij Makelaarsland. Zij maken gebruik van een zelf ontwikkeld CRM-pakket, waarin alle klantinformatie is opgeslagen. Samen hebben we gekeken naar de best passende integratietechniek.

Facts Makelaarsland

Oplossing: OZMO (Swyx Hosted) met iQueue
Gebruikers: 50
Kanalen: 30 gesprekskanalen
Volume: +/- 3000 gesprekken per week
iQueue: Ja, 25 gebruikers (zie intratel.nl)
CRM integratie: Ja, met eigen pakket
Partner: ISSYS ICT, Alkmaar