Martin Schilder is een familiebedrijf met een lange historie. De Volkswagen-dealer van het eerste uur groeide in ruim 75 jaar uit tot een omvangrijke onderneming, die zich bezighoudt met verkoop en onderhoud van de merken Audi, SEAT, Škoda en Volkswagen. Daarnaast biedt het diensten als fleetsales, leasing, autoverhuur, schadeherstel, bedrijfswageninrichting, financiering, verzekeringen, takel- en bergingsdiensten. Vanuit dertien vestigingen in Noord-Holland werken ruim 600 medewerkers hard om de kwaliteitsperceptie van de klanten te verhogen.

De klant staat bij Martin Schilder Groep op 1

Bij de dienstverlening van Martin Schilder staat de wens van de klant voorop, kort gezegd: ‘De Klant op 1’. Manager ICT: “Telefonische bereikbaarheid is daarvan een cruciaal onderdeel. De keuze voor OZMO sluit naadloos aan op onze wensen en belofte aan de markt. Wij wilden graag een cloud oplossing en zijn zo in contact gekomen met OZMO. Sinds begin 2014 gebruiken wij hosted telefonie en een VoIP netwerk via OZMO met 350 gebruikers. Na een korte training kon iedereen met OZMO overweg. De software is erg gebruiksvriendelijk en wijst eigenlijk zichzelf.” De keuze voor OZMO sluit naadloos aan op onze wensen en belofte aan de markt.”

In gesprek

“De oplossing van OZMO maakt het voor ons mogelijk om centrale telefonieposten in te richten op groeps- en afdelingsniveau. In combinatie met de Klant Contact Center toepassing werkt dat zeer bevorderlijk voor onze bereikbaarheid. Naast de techniek en dienstverlening zijn we ook tevreden over de organisatie erachter. OZMO denkt mee en blijft in gesprek over alle onderwerpen die spelen zoals incidenten, rapportages etc. Dat is prettig samenwerken. Bovendien biedt onze hosted oplossing de hoogst denkbare continuïteit voor de bereikbaarheid van de Martin Schilder Groep.”

Besparing

Met de keuze voor OZMO heeft de Martin Schilder Groep een aanzienlijke besparing gerealiseerd waardoor de investering zich snel heeft terugverdiend. Niet alleen is er bespaard op infrastructuur, beheer- en belkosten, maar ook de implementatie van een centraal klant contact center in Alkmaar heeft hieraan bijgedragen.

Download het hele referentie verhaal