Van den Hoogen & Ruijters Advocaten: korte lijnen met OZMO

Van den Hoogen & Ruijters Advocaten heeft voor een toekomstvaste communicatie-oplossing gekozen. Sinds april 2014 is het bestaande kantoor verhuisd naar de 3e verdieping in het pand aan de Paradijslaan in Eindhoven en bellen ze via OZMO. De vorige telefooncentrale was sterk verouderd en dus echt aan vervanging toe.

Mr. P.J. van den Hoogen (mede-partner) licht de keuze voor OZMO toe: “Op advies van onze IT-partner OfficeTel uit Eindhoven is er contact gezocht met Remco Eikhout (Technisch directeur bij OZMO). Na een enthousiaste demonstratie van Remco over de mogelijkheden van deze oplossing en tevens een te realiseren kostenbesparing, heeft ons doen besluiten voor OZMO te kiezen.”

van-den-hoogen-ruijters-advocaten

We willen kunnen vertrouwen op een veelzijdige en stabiele telefooncentrale”

– Mr. P.J. van den Hoogen

Van den Hoogen & Ruijters Advocaten kiest voor lokale partij

Een lokale speler biedt voor Van den Hoogen & Ruijters Advocaten veel voordelen, zoals korte lijnen, snel kunnen schakelen met bekende contactpersonen bij de afdeling Sales & Support. Daarnaast leidt de nieuwe IP-integratie voor het inkomende en uitgaande faxverkeer tot een flinke tijd- en kostenbesparing. “Faxen behoort tot onze core-business.”

“Een goede en flexibele bereikbaarheid is voor ons van groot belang”, vertelt Van den Hoogen. “Om onze klanten optimaal van dienst te kunnen zijn, willen we kunnen vertrouwen op een veelzijdige en stabiele telefooncentrale, altijd voorzien van de laatste technologische toepassingen. OZMO biedt ons tegen een vast laag tarief per maand ongekend veel communicatiemogelijkheden.”

Voor gestroomlijnde communicatie

OZMO heeft gezorgd voor een naadloze & snelle implementatie in het nieuwe pand van Van den Hoogen & Ruijters Advocaten. “We zijn erg tevreden over hoe de telefonie-omgeving nu is ingericht: naast traditionele zaken als bellen en gebeld worden, kunnen we nu bijvoorbeeld ook bellen vanaf het beeldscherm, zien we in één oogopslag welke medewerkers wel en niet op kantoor aanwezig zijn. Onze communicatie is meer gestroomlijnd dan ooit en dat biedt overzicht.

Bekijk ook onze andere klantcases: