/Support
Support2019-04-03T10:41:12+02:00

OZMO support

Wij vinden alleen het beste goed genoeg. Klanten gelukkig maken én houden staat bij ons voorop. Heb je een vraag, klacht, mening, visie of wil je je levensverhaal gewoon kwijt? Onze OZMO professionals zullen je altijd zo goed en snel mogelijk helpen!

Snel van start

Ga snel van start met cloud telefonie van OZMO

Snel van start

Technisch support

Heb je een technische vraag? Wij zijn er voor je!

Technisch support

OZMO's trainingen

OZMO’s trainingen voor partners & klanten

Bekijk de trainingen

OZMO's downloads

OZMO’s handleidingen, brochures & software

Ga naar downloads

Veelgestelde vragen

Vind het antwoord op de meest gestelde vragen

Ga naar de FAQ

OZMO FAQ

Voor veel vragen bestaat gelukkig een makkelijk antwoord. Staat je vraag er niet tussen? Maak dan hieronder een ticket aan of bel ons.

Je kunt CTI+ doorverbinden2019-03-28T09:07:58+02:00

Wist je dat je CTI+ kunt doorverbinden?

Zet de beller eerst in de wacht met *7.

Typ daarna het intern nummer in, wacht tot de telefoon overgaat en wacht tot degene waarmee je doorverbindt heeft aangenomen.

Druk nu op *9. Het gesprek zal worden doorgezet.

SwyxIt! quickstart2019-03-28T09:06:21+02:00

Wist je dat je in SwyxIt! een quickstart kan vinden met een korte uitleg over de meest gebruikte functies van SwyxIt!?

Deze is te vinden in SwyxIt! onder: Help en vervolgens klik je op de optie Quickstart weergeven.

Je kunt ook snel een nummer bellen vanuit een website of een ander programma2019-03-28T09:05:24+02:00

Wist je dat je snel een telefoonnummer kan bellen, vanuit een ander programma of website?

Selecteer een telefoonnummer en druk op F11 om het geselecteerde nummer direct te bellen met SwyxIt!

Bij gebruik Swyx desktop (Mac OS) gebruik je de toetsen Shift+CMD+X

Je kunt je sneltoetsen verplaatsen in SwyxIt!2019-03-28T09:03:35+02:00

Wist je dat je in SwyxIt! gemakkelijk jouw sneltoetsen kunt orderen, zonder te slepen?

Je kunt met je sneltoetsen slepen om te verplaatsen.
Bij Alt + slepen kan je twee sneltoetsen van plaats laten wisselen.
Bij Ctrl + slepen kan je een sneltoets kopiëren naar een nieuwe positie.

Hoe kan ik mijn openingstijden aanpassen?2019-03-28T08:53:06+02:00

Dit kan in myOZMO. Als eerste druk je op openingstijden, hier kom je op een pagina met al je openingstijden. Op het linkervlak staan de normale openingstijden, deze balkjes kan je verschuiven als je de tijden wil veranderen. Rechts heb je de afwijkende openingstijden, die kan je invullen wanneer de openingstijden afwijken van de normale tijden. Meestal zijn er afwijkende openingstijden op een feestdag.

openingstijden

Waar kan ik een adreswijziging doorvoeren?2019-03-28T08:52:19+02:00

Dit kan in myOZMO. Hier druk je op het kopje mijn bedrijfsgegevens, daarna op wijzig. Hier kan je je gegevens veranderen, dus ook een adreswijziging.

adreswijziging

Hoe kunnen klanten nieuwe gebruikers aanmaken voor myOZMO?2019-03-28T08:51:05+02:00

Dat doe je als volgt: Als eerste ga je naar het kopje mijn bedrijfsgegevens, daar zie je het kopje Personen, daar moet je op + nieuw drukken.

gebruikers aanmelden

Hier kan je de gegevens van de nieuwe gebruiker invullen. Essentieel is hierbij om de onderste switch login in myOZMO aan te zetten.

gebruikers aanmelden

Waar kan ik mijn facturen terugvinden?2019-03-28T08:49:40+02:00

Dit kan in myOZMO. Hier druk je op mijn facturen. Als je onder factuurnummer op het pdf-icoontje drukt, dan opent het desbetreffende factuur. Onder belhistorie kan je drukken op het excel-icoontje om je belhistorie te downloaden. Let op, je moet wel de financiële rechten hebben om deze facturen te bekijken, dit kan de Admin van je bedrijf voor jou instellen.
Factuur zien

Wat zijn de commando’s voor het doorschakelen op een DECT-toestel wanneer deze in CTI+ staat met SwyxIt! ?2019-03-28T08:56:39+02:00

Voor doorverbinden met ruggespraak, gebruik: *7 NNN *9
Voor terugnemen van het gesprek, gebruik: *7 NNN *7
Voor doorverbinden zonder ruggespraak, gebruik: *9NNN#

Mijn Swyx-toestel blijft opnieuw opstarten2019-03-28T08:46:40+02:00

Tijdens een software-update is de stroom van het toestel af geweest. Het toestel moet worden opgestuurd naar OZMO om de software te herstellen.

De kosten van het herstellen van het toestel bedraagt €25,-

Mijn SwyxPhone L640 geeft geen beltoon aan2019-03-28T08:45:44+02:00

SwyxPhone L640 laat in het display een belsymbool zien waar een streep doorheen staat. De beltonen van het toestel zijn op dat moment uitgeschakeld. Door de “*” toets voor langere tijd in te drukken, kun je de beltonen weer activeren.

Mijn SwyxMobile-applicatie logt niet in (Android, IOS)2019-03-28T09:01:39+02:00

Schakel de WIFI uit en probeer in te loggen via een andere internetverbinding (denk aan 4G etc.).

Logt de applicatie nog steeds niet in? Neem dan contact op met onze supportafdeling.

Ik kan niet inloggen in de SwyxIt!-client; hij geeft een incompatible server version aan2019-03-28T09:00:50+02:00

Controleer de tijd op de pc, deze mag niet meer dan 3 minuten afwijken van de tijd op de Swyxserver.

Klopt de tijd op je pc, maar kun je nog steeds niet inloggen? Controleer dan je SwyxIt!-versie. Deze mag niet nieuwer zijn dan de OZMO cloud-omgeving.

Ik kan geen gesprek opzetten of gebeld worden bij het gebruik van een vast toestel2019-03-28T08:59:55+02:00

Zorg ervoor dat de telefonie-applicatie (SwyxIt!) is opgestart en dat jouw toestel is ingelogd op je eigen naam. Als dat het geval is, ga dan in SwyxIt! naar: Instellingen – CTI – CTI gebruiken – start koppelen.

Mijn microfoon doet het opeens niet meer2019-03-28T08:57:32+02:00

De microfoon in je Swyx-applicatie werkt niet meer. Bij de geluidsinstellingen staat de microfoon op muted/gedempt.

Ga naar Windows-instellingen en druk op het kopje Privacy:

 

Hierna klik je op microfoon:

 

Klik nu op wijzigen:

Zet de schakelaar op aan:

En je bent klaar!

Het is slim om de computer opnieuw op te starten, dan zal je via Swyx de microfoon gewoon weer kunnen gebruiken en ben je weer hoorbaar voor anderen!

Neem contact met ons op

Natuurlijk kun je ons ook altijd bellen of mailen.

Support:
+31 (0) 413 741 743
support@ozmo.nl

OZMO cloud communications
Sluitappel 49-51
5491 TS Sint-Oedenrode
Nederland