RMA Procedure

RMA aanvragen.
Voor het aanvragen van een RMA dient u een e-mail te sturen naar support@ozmo.nl. Vermeld hierin het serienummer van het artikel en voeg een kopie van de aankoopfactuur toe. Uw RMA-aanvraag wordt dan zo spoedig mogelijk door OZMO in behandeling genomen.

Let op: wij kunnen uw aanvraag niet in behandeling nemen als er geen serienummer en kopie aankoopfactuur aanwezig is.

Beoordeling RMA-aanvraag
OZMO beoordeelt na ontvangst van de RMA-aanvraag of er aanspraak kan worden gemaakt op garantie en/of reparatie en neemt bij twijfel contact op met de aanvrager. OZMO zal bij toekenning van de garantie of reparatie een e-mail sturen met een RMA-nummer. Het RMA-nummer dat u van ons ontvangt heeft altijd betrekking op het betreffende product.

RMA opsturen
Heeft u een RMA-nummer ontvangen? Dan kunt u het defecte product naar ons opsturen:

OZMO Cloud Telephony
T.a.v. RMA-afdeling
Sluitappel 49-51
5491 TS SINT-OEDENRODE

Zorg ervoor dat het RMA-nummer goed zichtbaar is op de buitenkant van de verpakking.

Overige belangrijke informatie

  • Indien defecte producten zonder RMA-nummer worden geretourneerd, worden de goederen geweigerd en ongefrankeerd aan u teruggestuurd.
  • De producten zullen – alvorens deze worden vervangen of gerepareerd – eerst worden onderworpen aan een optische keuring op val-, water-, en vervuilingsschade. Dit kan de garantieverlening namelijk sterk beïnvloeden.
  • De garantie geldt enkel voor fabricagefouten.
  • Indien er geen defect is vastgesteld, worden er € 45,00 voor onderzoekskosten excl. verzendkosten in rekening gebracht.
  • Voor overige vragen kunt u altijd contact opnemen met onze RMA-afdeling via telefoonnummer 0900 – 124 81 60.