Online een ticket aanmaken

Heb je een probleem en wil je hiervoor online een ticket aanmaken? Dat kan! Op 2 manieren:

(1) Heb je wel inloggegevens voor onze Self Service Desk? Klik dan op de “Ticket Aanmaken” button. Je komt dan automatisch in de Self-Service Desk terecht waar je je ticket online kunt versturen.

(2) Heb je geen inloggegevens van onze Self-Service Desk? Geen probleem. Vul dan onderstaand formulier in en je ticket wordt automatisch doorgestuurd naar onze support medewerkers. Zij nemen je ticket zo snel mogelijk in behandeling en houden je op de hoogte van de voortgang.

Ik heb een account

Via deze Self-Service Desk ben je in staat om heel eenvoudig een ticket aan te maken. Hierdoor kun je:

  • Een nieuwe melding aanmaken: Maak online een nieuwe melding aan om je probleem te melden of vraag te stellen. Deze melding komt rechtstreeks uit bij onze supportdesk.
  • Meldingen inzien: Je kunt eerdere meldingen bekijken en opvolgen.
  • Kennissysteem: Je hebt toegang tot ons kennissysteem wat dagelijks wordt aangevuld met informatie en ervaringen van hard- en software ‘problemen’.
  • Teamviewer sessie starten: Je kunt een online teamviewer sessie starten, zodat één van onze medewerkers direct kan meekijken op je systeem en de nodige ondersteuning kan geven

Download de Self-Service Desk nu op je mobiel
Download de applicatie voor Android (klik hier) of Apple (klik hier)

Scan de QR-code:

qr-code-selfservicedesk

En je kunt voortaan eenvoudig via je mobiel inloggen op onze Self-Service Desk!

Ik heb geen account


Gelieve dit veld leeg te laten.