/Whitepapers

5 trends die de toekomst van de customer experience gaan vormen in 2019

De customer experience krijgt steeds meer speelruimte in het bedrijfsleven dan een aantal jaar geleden, toen hij vaak in één adem werd genoemd met de klantenservice. We weten inmiddels dat die twee totaal verschillende dingen zijn. De klantervaring is vandaag de dag een belangrijk onderdeel van de bedrijfsstrategie voor élk merk. Elke werknemer [...]

By |2019-04-05T13:28:00+02:00februari 8th, 2019|Laatste nieuws, Webcare & social media monitoring, Whitepapers|Reacties uitgeschakeld voor 5 trends die de toekomst van de customer experience gaan vormen in 2019

Mag je telefoongesprekken opnemen? [whitepaper]

Over gespreksopname gaan veel vragen rond. Mag je als bedrijf telefoongesprekken opnemen en bewaren? En hoe zou je dat dan moeten doen? Soms is het handig om een telefoongesprek op te nemen. Bijvoorbeeld als je het gesprek later nog eens rustig terug wilt luisteren of wanneer je het gebruikt voor trainingsdoeleinden. [...]

By |2019-04-10T09:48:35+02:00januari 23rd, 2019|Laatste nieuws, Privacy & security, Whitepapers|Reacties uitgeschakeld voor Mag je telefoongesprekken opnemen? [whitepaper]