Whitepapers

/Whitepapers

25 digitale trends voor 2020 [e-book]

De wereld verandert razendsnel. Wat vandaag hip is, is morgen alweer verouderd. Toch houden we er van een beetje vooruit te kijken en werpen we in dit e-book alvast een kijkje op de digitale trends voor 2020. Het zijn trends die je absoluut zou moeten overwegen, wil je je concurrentie voorblijven. Heb je [...]

By |2019-06-07T13:19:25+02:00juni 7th, 2019|Laatste nieuws, Whitepapers|Reacties uitgeschakeld voor 25 digitale trends voor 2020 [e-book]

Cloud telefonie vs. traditionele telefonie [whitepaper]

De zakelijke telefonie-markt heeft een omslagpunt bereikt. Bedrijven die op zoek zijn naar een nieuw systeem, zijn eerder geneigd voor een cloud gehost VoIP-systeem (Voice over Internet Protocol) te kiezen dan voor een traditionele oplossing. Niet vreemd, aangezien VoIP inmiddels volwassen is en steeds meer bedrijven kiezen voor de cloud. Het feit is [...]

By |2019-06-20T15:34:46+02:00mei 23rd, 2019|Whitepapers|Reacties uitgeschakeld voor Cloud telefonie vs. traditionele telefonie [whitepaper]

Een customer experience cultuur in 7 stappen [whitepaper]

Is jouw bedrijf al geobsedeerd door je klanten? Zo niet: het is de enige manier waarop je het gaat redden. Hoe je dat doet? Met een customer experience cultuur. Om de loyaliteit van je klant te krijgen zul je continu een uitstekende customer experience moeten bieden. Jouw merk moet een symbool zijn van [...]

By |2019-06-24T10:55:56+02:00mei 3rd, 2019|Whitepapers|0 Comments

5 trends die de toekomst van de customer experience gaan vormen in 2019

De customer experience krijgt steeds meer speelruimte in het bedrijfsleven dan een aantal jaar geleden, toen hij vaak in één adem werd genoemd met de klantenservice. We weten inmiddels dat die twee totaal verschillende dingen zijn. De klantervaring is vandaag de dag een belangrijk onderdeel van de bedrijfsstrategie voor élk merk. Elke werknemer [...]

By |2019-06-07T16:31:41+02:00februari 8th, 2019|Laatste nieuws, Webcare & social media monitoring, Whitepapers|Reacties uitgeschakeld voor 5 trends die de toekomst van de customer experience gaan vormen in 2019

Mag je telefoongesprekken opnemen? [whitepaper]

Over gespreksopname gaan veel vragen rond. Mag je als bedrijf telefoongesprekken opnemen en bewaren? En hoe zou je dat dan moeten doen? Soms is het handig om een telefoongesprek op te nemen. Bijvoorbeeld als je het gesprek later nog eens rustig terug wilt luisteren of wanneer je het gebruikt voor trainingsdoeleinden. [...]

By |2019-04-10T09:48:35+02:00januari 23rd, 2019|Laatste nieuws, Privacy & security, Whitepapers|Reacties uitgeschakeld voor Mag je telefoongesprekken opnemen? [whitepaper]