Zakelijke telefonie vs cloud telefonie

De zakelijke telefonie-markt heeft een omslagpunt bereikt. Bedrijven die op zoek zijn naar een nieuw systeem, zijn eerder geneigd voor een cloud gehost VoIP-systeem (Voice over Internet Protocol) te kiezen dan voor een traditionele oplossing. Niet vreemd, aangezien VoIP inmiddels volwassen is en steeds meer bedrijven kiezen voor de cloud. Het feit is wel dat traditionele zakelijke telefoniesystemen – standaard telefoonlijnen of de lokale PBX – zich al decennialang manifesteren in het zakenleven. Maar de grote trek is begonnen: steeds meer bedrijven kiezen voor Voip.

In ons whitepaper vind je een overzicht van alle verschillen tussen traditionele telefonie en VoIP. Je kunt het hieronder gratis downloaden.

Download het whitepaper

Na het lezen van dit whitepaper weet je:

  • Wat VoIP nu eigenlijk is;

  • Hoe VoIP jouw organisatie naar een hoger plan kan tillen;

  • Wat de voordelen zijn van VoIP tegenover traditionele oplossingen;

  • Waarom VoIP je een grote kostenbesparing op gaat leveren;

  • Waarom steeds meer bedrijven kiezen voor VoIP.

VoIP is de nieuwe generatie telefonie. Dankzij mobiele toegang en efficiëntieverbeteringen gaan de kosten voor telefonie omlaag. Bedrijven krijgen een betere telefonie-oplossing en krijgen de kans om hun klantenservice een stuk te verbeteren. Daarnaast kan het rendement op de investering heel erg groot zijn. In het whitepaper lees je hoe bedrijven voordeel halen uit VoIP en waarom steeds meer bedrijven kiezen voor cloud telefonie in plaats van traditionele telefonie.

Mail me dit whitepaper!

Vul hieronder je e-mailadres in en je krijgt het whitepaper in je mailbox.

Zakelijke telefonie vs cloud telefonie